Skip to main content
Antwoord

Verkeerd bestelde buitenlandbundel wijzigen naar de benodigde bundel voor Vietnam

• November 17, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben in Vietnam en gebruikte de Data only buitenlandbundel. Toen deze op was kreeg ik van kpn een SMS dat ik VOORDEEL DATA 2000 AAN moest SMS'en als ik in het buitenland wilde blijven internetten. Achteraf blijkt Vietnam niet onder deze bundel te vallen. Ik heb het internet nog niet gebruikt en zou graag willen weten of de bundel nog naar de juiste kan worden omgezet. Ik kan echter niet met de klantenservice bellen, omdat bellen natuurlijk ook extra kosten met zich meebrengt. De chatbot is niet instaat het probleem te brijpen. Wat kan ik het beste doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@DoGiliam. Allereerst hoop ik dat je nog een fijn verblijf hebt in Vietnam. Schijnt een mooi land te zijn. 
Wel balen natuurlijk dat je nu een verkeerde bundel hebt aangeschaft mede door foutieve info in een sms van KPN.

De verkeerde bundel omzetten naar eentje die wel geldig is in Vietnam, gaat helaas niet. Je kunt wel zelf alsnog de juiste bundel bestellen. 

De foutieve bundel, daarvan kunnen uiteraard de kosten worden vergoed. Als je na jouw trip contact opneemt met de klantenservice, kan een medewerker zien dat de bundel niet gebruikt is en daarvoor een vergoeding invoeren. Hiervoor kun jij een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@DoGiliam. Allereerst hoop ik dat je nog een fijn verblijf hebt in Vietnam. Schijnt een mooi land te zijn. 
Wel balen natuurlijk dat je nu een verkeerde bundel hebt aangeschaft mede door foutieve info in een sms van KPN.

De verkeerde bundel omzetten naar eentje die wel geldig is in Vietnam, gaat helaas niet. Je kunt wel zelf alsnog de juiste bundel bestellen. 

De foutieve bundel, daarvan kunnen uiteraard de kosten worden vergoed. Als je na jouw trip contact opneemt met de klantenservice, kan een medewerker zien dat de bundel niet gebruikt is en daarvoor een vergoeding invoeren. Hiervoor kun jij een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.