Skip to main content

Vanmiddag nieuw mobiel nummer gekregen bij kpn winkel in amsterdam. Medewerker gaf mij alvast nieuwe nummer opdat ik via groepsapp mijn relaties op de hoogte kon stellen; zo gezegd zo gedaan. Alles afgerekend en geregeld. Bij thuiskomst bleek dit een verkeerd opgegeven nummer te zijn, wat nogal wat problemen opleverde na de verzonden groepsapp. Nummer bleek nog van iemand anders te zijn.Ben met mijn toestel mijn partner gaan bellen om te kijken welk nummer in het scherm verscheen: dit was een ander nummer...Vervolgens gaan checken welk nummer op de mij per mail toegestuurde factuur stond als opgegeven nieuw mobiel nummer: weer een ander nummer ( maar geen mobiel tel nummer volgens mij) Hoe kan dit? hoor graag van u,

mvg

Goedenavond @Uitdam, welkom terug op ons forum!
Ik denk dat het het snelste is hierover morgenochtend na 08:00 even over te bellen met ons op 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service

Als dat niet gaat lukken kan ik ook even meekijken natuurlijk maar dat is waarschijnlijk iets langzamer.
Mocht je daar toch voor kiezen, kun je dan je profiel aanvullen met de nummers die je gekregen hebt in het vakje “persoonlijke opmerkingen” en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Was het de bedoeling dat je en specifiek nummer zou krijgen met nummerbehoud? Of was de bedoeling dat je een helemaal nieuw nummer zou krijgen?


Ik zou een nieuw nummer krijgen en ook op naam van mijn zaak en het lijkt volgens factuur privé te zijn gebleven. In profiel zal ik de nummers doorgeven


Goedemorgen @Uitdam, bedankt voor je uitgebreide toelichting.
Ik ben er meteen even ingedoken, dit zijn mijn conclusies:

Het nummer eindigend op 633 zie ik hier netjes actief
Het nummer eindigend op 791 zie ik op een hele andere naam, op een heel ander adres staan. Als je naar dit nummer belt met het toestel van je partner, gaat hij dan ook bij jou over?
Heb je ook al geprobeerd je nieuwe eigen nummer te bellen? 
Het 097 nummer is een data-only abonnement, deze zou een aparte simkaart moeten hebben en is het soort abonnement die je gebruikt in een tablet of 4G router. Zegt dit je iets?

Ik heb je uitleg, een link naar dit topic en mijn bevindingen ook in je dossier gezet. Volgens mij gaat hier inderdaad iets niet helemaal goed. Ik denk dat je hier eigenlijk het beste even over kunt bellen met ons op 0800-0402 of als je in de buurt van de winkel bent zou dat nog het makkelijkst zijn. Zij kunnen dit in ieder geval herstellen. 

Ik stuur ook mijn collega's achter de schermen nog even aan om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren maar dat staat hier verder even los van.


Heb net met klantenservice gebeld en moet nu terug naar winkel, beetje lastig met afspraken vandaag, maar anders wordt probleem nog groter . Heb inderdaad een extra sim kaart gekregen voor tablet. Heb m’n 633 nummer laten blokkeren vanuit klantenservice omdat ikzelf de sim kaart niet meer heb want die is  gister door de winkel ingenomen. Mijn nieuwe nummer dat ik kon zien omdat ik mijn partner belde en die in de display verscheen, heb ik zelf ook gebeld en dan gaat mijn telefoon inderdaad over.


Bij winkel geweest, medewerker kpn had waarschijnlijk zijn sim kaart in mijn mobiel laten zitten... Ik zie nog niet dat de te naamstelling is veranderd van prive naar zaak,

mvg


Ah, dat verklaart een hoop. Bedankt dat je even langs de winkel bent geweest. 
De wijziging van tenaamstelling of contractsovername gaan een paar werkdagen overheen, daar moet je nog bericht over krijgen!