Skip to main content

Goedemorgen,

Ik probeer zojuist mijn e-sim te downloaden in de mijnKPN app. 

Voorheen had ik op mijn huidige nummer bij jullie een prepaid lopen, deze is nog zichtbaar. 

Nu een jaar bij een andere provider gezeten te hebben, wil ik graag met datzelfde nummer weer terug komen. Dit heb ik ook zo aangevraagd. Echter, in de app zie ik (als ik mijn e-sim wilt downloaden) dat het er een ander mobiel nummer bij wordt vermeld. Gaat dit wel goed? Ik wil namelijk graag mijn huidige nummer behouden. 

 

Ik hoor graag even van jullie, alvast bedankt!

 

Groeten Colin

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hey @Colin92! Welkom op ons KPN Forum. 
Ben je met het Prepaid nummer naar een andere provider gegaan en kom je nu weer terug? Of had je een ander nummer bij een andere provider én nog een prepaid nummer bij ons?

Moest je bij de overstap 'Ja’ sms’en met het prepaid nummer naar 6688?


@Lisa 

bedankt voor jouw bericht.

 

ik ben met het prepaid nummer overgestapt naar Ben. En nu kom ik weer terug bij KPN. Bij het aanvragen van mijn Sim only heb ik nummerbehoud aangeklikt en de benodigde gegevens ingevuld hiervoor.

dus als het goed is is het hele prepaid gebeuren niet meer actief. Maar misschien alleen nog een koppeling?


@Lisa 

Heb je toevallig al meer nieuws? Ik ontvang namelijk ook mailtjes dat ik mijn e-Sim moet activeren, maar dat doe ik dus liever niet als het een onjuist telefoonnummer betreft.

ik hoor graag even van je!


Het was even zoeken, maar ik heb je kunne vinden aan de hand van je gegevens uit je profiel  @Colin92.
Het nummer dat eindigt op 316 (te behouden nummer) komt per 6 mei naar ons toe. je hebt immers een maand opzegtermijn bij BEN. Het tijdelijke nummer dat je ziet staan eindigt op: 923, toch? 06-05-2021 is de goedgekeurde porteerdatum die we hebben doorgekregen van BEN. Het nummer blijft tot 6 mei actief op het netwerk van BEN. Je kunt, tot die tijd, hun simkaart blijven gebruiken.  


@Lisa  bedankt voor het uitzoeken en jouw bericht. Ik was een beetje ongeduldig aangezien ik alweer een herinnering kreeg om de e-Sim te activeren. Het tijdelijke nummer eindigt inderdaad op 923.

Ik zal nog even geduld moeten hebben dus😇


Haha, geen probleem. Ik ben niet alle dagen actief op het Forum, dus soms blijft mijn reactie even uit. Mocht je tegen die tijd ergens tegenaan lopen, dan weet je me te vinden. :sunglasses: