Skip to main content
Antwoord

Verkeerd toestel is geselecteerd bij verlenging, maar kan niet direct opnieuw verlengen na pakket geweigerd te hebben

• September 19, 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Vanmorgen had ik contact met de klantenservice. Een medewerker van de KPN heeft een verkeerd toestel in mijn verlening gezet. Mij werd met nadruk verteld het toestel te weigeren en als ik dat gedaan had te bellen dan kon het nieuwe erin gezet wordt met het juiste geheugen dat het toestel morgen geleverd zou worden.

Nu heb ik dat gedaan en wordt me verteld dat dat niet kan. Ik heb nu een probleem daar ik ervan uitgegaan ben de juiste informatie gekregen te hebben. 

Hoe is dit direct op te lossen zodat ik morgen mijn nieuwe telefoon heb ?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ja eigenlijk niet behalve ergens anders een telefoon aanschaffen. Als het goed is bent u pas weer verlengbaar of kunt u een nieuw toestel bestellen op het moment dat het toestel retour is bij KPN. Dat zal dus morgen zijn.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Ja eigenlijk niet behalve ergens anders een telefoon aanschaffen. Als het goed is bent u pas weer verlengbaar of kunt u een nieuw toestel bestellen op het moment dat het toestel retour is bij KPN. Dat zal dus morgen zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Belachelijk dat een medewerker van de klantenservice mij vanmorgen eat anders verteld. Ik heb het 3x gecheckt om zeker te zijn omdat ik qua werk afhankelijk ben van mijn telefoon. Er is is geen meerdere te bekennen die mij kan helpen door een door KPN gemaakte fout te herstellen. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 19, 2025

U kunt altijd nog een poging wagen naar 0800-0402 maar ik acht de kans erg klein. De huidige verlenging moet uit het systeem worden gehaald en dat wordt (automatisch) gedaan wanneer de telefoon op het depot weer retour wordt gescand.Â