Skip to main content
Ik heb de verkeerde code gebruikt en per ongeluk een buiten EU bundel gekocht in plaats van binnen EU. Ik ben deze maand niet buiten de EU geweest dus betaal dan €10 voor niks eigenlijk. Ik vroeg me af of dit nog ongedaan gemaakt kan worden. Stom natuurlijk dat ik de verkeerde code gebruikt heb, maar een ongeluk zit in een klein hoekje...
Hah @Margaux, welkom op het KPN forum. Fijne vakantie gehad? Dat is balen zeg! Maar, kan gebeuren. Wilde je een bundel activeren voor binnen de EU? Als je een abonnement van KPN hebt kun je jouw belminuten en data ook in Europa gebruiken. Daarvoor hoef je niks te doen. Als je extra MB's + belminuten nodig hebt kun je een bundel activeren die in Nederland én de EU geldt. Buiten de EU is het wel verstandig om een extra bundel te nemen, de kosten kunnen anders behoorlijk oplopen.



Helaas kan de gekochte bundel niet meer ongedaan gemaakt worden, maar ik wil je wel helpen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Naam contractant, postcode + huisnummer en het mobiele nummer? Dan kijk ik even wat ik kan doen 🙂
Ik wilde inderdaad een bundel activeren voor binnen de EU omdat ik mijn bundel had opgemaakt afgelopen maand. In plaats van binnen EU bundel te activeren heb ik per ongeluk een bundel voor buiten de EU gekocht die ik dus niet heb kunnen gebruiken.

Jammer dat de bundel niet meer ongedaan gemaakt kan worden, want dat is een beetje weggegooid geld :(

Maar ik heb de gegevens aangevuld! Bedankt voor de hulp 🙂
He @Margaux . Ik zie op de factuur dat je extra bundels hebt geactiveerd. Twee zijn goed gegaan, en één heb je (per ongeluk) de Voordeelland buiten de EU bundel 100 aangezet. Kak!



Geen zorgen. Ik vergoed jou deze bundel. Je hebt hiervan geen gebruik gemaakt, zie ik in het systeem. Je ontvangt binnen 2 factuurperioden een credit van € 9,99. Een vakantie is immers al duur genoeg 😉

Reageer