Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde buitenlandbundel voor Thailand gekozen. Kan ik een restitutie krijgen?

• July 13, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb via mijn kpn gezocht op thailand en het advies aangeklikt en gekocht namelijk super voordeel bundel, nu doet het internet het helemaal niet en lees ik hier dat het een voordeelbundel zou moeten zijn. Waardeloos dus. Ben al een paar dagen bezig. Hoe krijg ik hier restitutie voor?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Chantal7584, allereerst wens ik je nog een fijn verblijf in Thailand. Voor een verkeerd bestelde bundel kun je compensatie aanvragen via de klantenservice. Dit kan op het moment dat je terug bent van vakantie en de desbetreffende bundel is in zijn geheel niet gebruikt. 

Je kunt contact opnemen met de klantenservice, een belafspraak inplannen of via de socials onze webcare afdeling benaderen. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 13, 2025

Als een bundel ongebruikt is gebleven kan het vergoed worden. Even wachten tot de factuur er is. En dan even bellen. 

Kan dus makkelijk als je weer terug bent. 

Huidige bundels via

http://kpn.com/buitenland

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hallo ​@Chantal7584, allereerst wens ik je nog een fijn verblijf in Thailand. Voor een verkeerd bestelde bundel kun je compensatie aanvragen via de klantenservice. Dit kan op het moment dat je terug bent van vakantie en de desbetreffende bundel is in zijn geheel niet gebruikt. 

Je kunt contact opnemen met de klantenservice, een belafspraak inplannen of via de socials onze webcare afdeling benaderen.