Skip to main content
Hallo ben vrijdag in de shop geweest te Hilversum nieuw contract afgesloten daardoor zou ik 30 MB krijgen dus 10 meer dan het huidige contract echter op het contract staat 15 MB dat zou betekenen dat het zelfs minder wordt Kunt U dit even bekijken Groet RB



admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Goedemorgen @Ruud Besson, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik denk dat het hier gaat om KPN Compleet, want het is precies een verdubbeling die je nu mist. KPN Compleet wordt niet in het contract meegenomen, maar is een extra registratie wanneer je meerdere producten bij KPN afneemt. Je krijgt de verdubbeling dan wel (als je internet en/of televisie bij ons afneemt), maar dit is geen onderdeel van het contract zelf. Want stel je zegt internet eerder op dan je mobiele abonnement, dan vervalt het voordeel.



Mocht je graag willen dat ik het nog even voor je uitzoek, dan doe ik dat natuurlijk graag! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Ik hoor graag van je!
@Ruud Besson, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer