Skip to main content

Hi ik heb de samsung s20+ pre order, maar mijn moeder heeft de gegevens verkeerd ingevuld, ze heeft mijn naam geschreven maar haar eigen geboortedatum, dus dat gaat niet kloppen bij het legitimeren. Kan ik dat veranderen als jullie morgen bij mij voor de deur komen?

Nee. Lijkt me niet. Dat zou wel heel makkelijk zijn hé :grin:

Als er geen legitimatiebewijs getoond kan worden wat overeen komt met de ingevulde gegevens, dan gaat die telefoon gewoon weer mee retour naar KPN.


Hi R, welkom op het forum. 

Nick heeft gelijk. Dit wordt streng gecontroleerd. Is die afspraak overigens al bevestigd en heb je het contract ook ontvangen via e-mail? Bij foutief ingevulde gegeven zal altijd de bestelling worden geannuleerd en opnieuw besteld moeten worden.

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik ook mee. 


R, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


R, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hi, ik heb kpn gebeld en alles is geregeld ik heb de s20+ opnieuw moeten bestellen en verder is alles gelukt ik krijg hem in april binnen! Heel erg bedankt voor u reactie


Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard.Â