Skip to main content

Nou, een los toestel kopen in een KPN-winkel kun je ook wel op je buikschrijven. Zojuist zeer onvriendelijk te woord gestaan in Breda XL winkel.

Onze dochter is geslaagd en wij wilden haar een IPhone 11 Max Pro 256 gb kado geven. Maandagavond gebeld met de klantenservice of dat het mogelijk was een losse telefoon te kopen, zonder abonnement en op voorhand te reserveren; “Ja geen enkel probleem mevrouw. U kunt dit in de winkel regelen, dit is helaas niet mogelijk om het telefonisch te doen anders had ik het graag voor u gedaan”

Vandaag naar de winkel en daar blijkt er absoluut niets mogelijk- niet om te reserveren - niet om een los toestel te kopen…. verwijst die man ons nog naar de Mediamarkt om de hoek. 
 

Sorry maar hier kan ik geen begrip voor opbrengen, dit is gewoon je vaste klanten wegpesten. De manier waarop je te woord wordt gestaan in de winkel is helemaal beneden elk niveau.

 

Ik hoop dat mijn telefoon nooit kapot gaat voordat mijn abonnement is verlopen, want dan heb je toch dikke vette pech bij de kpn.

 

@KGoossen Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring in de winkel hebt gehad. De informatie die je hebt ontvangen is deels juist. Het is mogelijk om een los toestel in de winkel aan te schaffen, dit kan echter alleen als het toestel op voorraad is. Het is dus niet mogelijk om in de KPN winkel een los toestel te bestellen. Het is ook niet mogelijk om een toestel telefonisch te reserveren , deels omdat in een aantal gevallen blijkt dat de klant het toestel niet komt ophalen en deels om klanten die al in de winkel aanwezig zijn niet teleur te stellen. Op het moment dat het toestel in de winkel wel op voorraad is dan kun je deze dus wel los kopen, je betaalt dan echter wel een bedrag aan opslagkosten. In het geval van dit toestel zou dit gaan om een bedrag van 60 euro. Uiteraard is het wel de bedoeling dat dit op een normale en fatsoenlijke manier uitgelegd wordt, ik zal dit dan ook terugkoppelen aan de winkel in Breda. 


Bedankt voor uw reactie. 
Jammer dat het zo verkeerd gecommuniceerd is, ik dacht namelijk dat het mogelijk was om een toestel te bestellen in de winkel en daarna op te halen.

Gelukkig voor ons hebben wij hem elders kunnen bestellen en ophalen.


@KGoossen Ik ben het er zeker mee eens dat het jammer is dat dit niet direct duidelijk gecommuniceerd is. Wel mooi om te lezen dat het op een andere plek wel gelukt is. Overigens nog gefeliciteerd met het slagen van je dochter, ik hoop dat ze erg blij is met het mooie cadeau! 😊