Skip to main content

Beste KPN,

recent heb ik een verlengaanbod gekregen en daarbij een hoger aantal Gb per maand genomen. Was een korting waarbij ik 15eu/maand zou gaan betalen  voor 10 gb, zonder eenmalige kosten. Echter wordt het maandbedrag 17,5 ipv 15,00.. Als ik de andere mail bekijk..

Vriendelijke groet,

Pieter den Oudsten

 

 



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@DenOudsten Hussel voordeel nog even activeren in je MijnKPN, je hebt aangegeven bij bestellen dat je een ander KPN abonnement had op hetzelfde adres en nu mis je de 2.50 korting die daar bij hoort.

P.S. Haal even het plaatje met je 06 nummer weg of poets het nummer weg.


Nee dit zit als volgt; het abonnement is 20 euro.

Je krijgt hier 2,50 welkomskorting op dus dan wordt het 17,50. 
Daarnaast staat bij de drikgedrukte Per maand* een sterretje zoals je ziet, en onderop het contract van pagina 1 uit mijn hoofd wordt dit sterretje uitgelegd. Hierin staat namelijk dat u nog extra voordelen krijgt indien u in aanmerking komt voor Hussekorting. Een combinatie van mobiel en KPN internet thuis. 

 

in dit geval dus nogmaals 2,50 korting wanneer u dit heeft en dan komen we uit op de 15 euro. 


Hallo Pieter @DenOudsten ,

Tijdens de bestelling heb je aangegeven dat je ook een KPN-Thuis abonnement afneemt. Dus minimaal vast internet. (TV hoeft niet) In dat geval kom je in aanmerking voor KPN Hussel.

Maar dan .lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Van harte welkom op ons forum @DenOudsten. We hebben hier verschillende gebruikers die andere forumbezoekers graag op weg helpen. Ik zie dat er al hulp toegesneld is, fijn. Kom je eruit met de uitleg en tips die je gekregen hebt? We horen het graag, ook als je vragen hebt natuurlijk.


Dank voor de reactie. Toch vind ik het wel apart dat ik via de app deze bestelling maak en hij dan niet meeneemt welke opties van toepassing zijn.

Wij hebben echter al een abonnement van internet/tv van KPN (voorheen Telfort). Geldt hier ook de korting voor of moet ik dan opnieuw een abonnement afsluiten?


Jazeker Pieter,

Dan heb je ook recht op de korting. Wel dus nog even de aanvraag doen, want de korting is er nu nog niet van af. 

in de reprise : 

Want het lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


Jazeker Pieter,

Dan heb je ook recht op de korting. Wel dus nog even de aanvraag doen, want de korting is er nu nog niet van af. 

in de reprise : 

Want het lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Dank voor de mooie samenvatting Noordzee! Is het gelukt om je Hussel korting via deze stappen aan te vragen @DenOudsten?