Skip to main content

Op het nummer van mijn vrouw staat ineens bij mijn KPN de naam van onze Tandarts vermeld.

Hoe kunnen we dat terug draaien ?

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Hallo @Feyenoordverdriet ,

Staat in de contacten van jouw telefoon soms ook het nummer van jouw vrouw bij jullie tandarts? Pas dit aan in de contactenlijst van jouw telefoon en dan zou het in de app mijn KPN ook goed moeten komen…. 


maar is niet het probleem.


Hallo @Feyenoordverdriet. Welkom op het forum. Beide 06 nummers die ik op jullie adres actief zie bij KPN, hebben geen afwijkende tenaamstelling in onze administratie. Nu is het zo dat in de MijnKPN app  de namen worden weergegeven zoals ze in de contacten (van het toestel) staan. Als je de naam van de tandarts ziet staan, dan lijkt het er op dat het nummer van mevrouw per ongeluk onder de naam van de tandarts is gekomen in de contactenlijst. In reactie op @Noordzee geef je echter aan dat dit niet het geval is. Zou je dan het probleem voor mij iets meer kunnen toelichten in een reactie in dit topic.


Staat wel bij  Mijn KN producten in mijn Tablet ,maar niet in de computer.

Moet dus verder zoeken in mijn Tablet.


Oké, ergens in de tablet is er dan zeer waarschijnlijk een contactenlijst waarbij de verkeerde contactpersoon bij het 06-nummer is opgeslagen.


Ik heb precies hetzelfde probleem. In mijn kpn staat ineens niet meer mijn eigen naam maar iemand van mijn klanten, die een geheel ander nummer heeft….  en ik heb alles al nagelopen-nergens staat mijn nummer bij haar naam... Het heeft het 1e jaar ook goed gestaan en plotseling bij opnieuw openen van de app stond ineens die andere naam. Heel vervelend. Dit moet toch ergens een fout aan de kant van kpn zijn, want waarom ontstaat deze wijziging spontaan en het er altijd goed instond? 

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en opnieuw de app gedownload en ja hoor daar komt weer die naam i.p.v. mijn eigen naam. Ik heb mijn klant er nu maar uit gegooid en de app opnieuw geopend en zowaar daar komt mijn naam weer. Nu mijn klant met haar nummer zoals eerst er ook instond weer toegevoegd aan mijn adressen. En zowaar mijn naam blijft. Super vreemd …. enfin het probleem is wel opgelost.