Skip to main content

Goedendag

 

ik heb precies hetzelfde IPhone 15 . Echter is er een Samsung A15 geleverd. Met kpn gebeld, Samsung teruggestuurd. Per telefoon en online-formulier klacht ingediend.

Zij zeggen IPhone is geleverd en dat de naar hun verzonden Samsung niet bij hun uit het magazijn komt. 

Ze blijven bij dit verhaal.

Het gaat om een bedrag van bijna E1000 wat nu op hun rekening staat. 
KPN adviseerde om via een andere route een klacht in te dienen.
Ik heb uitgesproken contact op te nemen met Radar, ombudsman en consumentenbond.

iemand nog suggesties?

 

groeten 

Hi @Rebele en welkom bij de KPN Community. Wat ontzettend zuur dat je het verkeerde toestel hebt gekregen. 😕

Top dat je al een klacht in hebt gediend.
Als het via de klachtenafdeling niet opgelost kon worden en onderzoek aan heeft getoond dat het juiste toestel door ons wel verzonden is, dan staat het je zeker vrij om via andere wegen een klacht in te dienen. 
Zeker als onze klachtenafdeling dit ook geadviseerd heeft. 

Ik hoop dat er via die weg wel een oplossing kan komen. 

 


@Rebele Samsung kan nagaan, naar welke webwinkels deze A15 geleverd wordt, maar ik denk niet dat ze deze informatie aan  jouw zal vertrekken. Misschien een aangifte bij politie een een verzoek via advocaat aan Samsung. Als Samsung zegt, dat deze A15 aan KPN geleverd was, dan liegt KPN. Indien aan andere winkel, dan kan deze winkel ook zien, naar welke klant ze verkocht was. Dan heb je de fraudeur (telefoon wisselaar). 


Het beste is in dit geval aangifte van fraude doen tegen KPN, eventueel doorzetten naar je rechtsbijstand.
Niet dat ik zeg dat KPN fraude pleegt (ik weet wel zeker van niet), het kan zomaar een bezorger geweest zijn of een magazijn medewerker. Maar jij hebt het toestel bij KPN besteld en verkeerd geleverd gekregen dus 'technisch’ moet je een zaak tegen hun maken en de waarheid zal dan ergens aan het licht moeten komen wie of waar daadwerkelijk fraude is gepleegd (of eventueel een onbewuste fout). Daarom is het handig om voor dit soort zaken altijd een rechtsbijstand te hebben.


Reageer