Skip to main content
Beantwoord

Verklaring verbruikskosten

  • February 3, 2020
  • 2 reacties
  • 315 keer bekeken

Beste KPN,

 

Hierbij een vraag mbt extra verbruik kosten.

Ik wordt recent gefactureerd voor 0,27 euro cent voor het bellen naar eigen nummer?

Kunt u mij uitleggen hoe deze kosten berekend wordt.

Gr W.Westerwaal

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Wes5550 Welkom op het forum. Ik heb de factuur er even bij gepakt en ik zie dat er 57 seconden gebeld is naar een ander vast telefoonnummer. Omdat dit niet in de avond of in het weekend was zijn hiervoor belkosten gerekend. Je hebt namelijk bel onbeperkt avond en weekend aan staan. Je betaalt als het geen weekend of avond is 14 cent startarief en 14 cent per minuut, omdat er net geen volledige minuut gebeld is komen de kosten op € 0,27. Je kunt overigens de factuur en de specificatie ook inzien via mijn KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2020

@Wes5550 Welkom op het forum. Ik heb de factuur er even bij gepakt en ik zie dat er 57 seconden gebeld is naar een ander vast telefoonnummer. Omdat dit niet in de avond of in het weekend was zijn hiervoor belkosten gerekend. Je hebt namelijk bel onbeperkt avond en weekend aan staan. Je betaalt als het geen weekend of avond is 14 cent startarief en 14 cent per minuut, omdat er net geen volledige minuut gebeld is komen de kosten op € 0,27. Je kunt overigens de factuur en de specificatie ook inzien via mijn KPN


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Wes5550 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!