Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb mijn telefoon nu 1,5 jaar en het is de huawei mate 20 lite. Sinds de laatste update doet mijn telefoon heel raar. Apps afsluiten waar ik niet om vraag, telefoon opnieuw opstarten uit zich zelf, als ik internet open zie ik een wit scherm, als ik een app aflsuit opend hij soms alleen mijn achtergrond en zijn mn apps weg. Dit komt allenmaal wel eens voor.

Mijn vraag is of ik nu al een nieuwe telefoon zou kunnen halen of dat dat nog niet mogelijk is. 

 

Groetjes, 

Sharon Wingelaar 

 

Heeft u hem al een terug gezet naar fabrieksinstellingen? 


Nee want dan ben ik alles kwijt. 


Nee want dan ben ik alles kwijt. 

Ja... als u een nieuwe koopt ook. Dus wat is het probleem? Gewoon een kwestie van een backup maken van je gegevens, net zoals je zou doen als je een nieuw toestel in gebruik zou nemen. 


Beste @Sharon.wingelaar, welkom! Ik begrijp uit de titel van je bericht dat je abonnement nog even loopt. Je kunt dit niet verkorten. Wel kan je los een nieuw toestel kopen. Wat Nick zegt klopt overigens: met het doen van een fabrieksreset krijg je vaak weer leven in je telefoon. Dat is goedkoper dan een nieuwe, waarbij je inderdaad ook een back up moet maken 🙂.