Skip to main content

Ik heb zondag ook geprobeerd om de snelpakkerdeal met iPhone 11 met extra hoge korting. ( toestelprijs 126gb binnen €400,-) echter omdat ik bij afronden geen alternatief levering adres kon ingeven heb ik contact opgenomen met live chat medewerker (Charing) hij zou het voor mij regelen en afhaal punt was geen enkel probleem. Toen ik een PostNL punt in Maastricht voorstelde antwoordde hij u kunt het op de muntstraat ophalen ( zonder “uitsluitend kpn winkel’ erbij te vermelden). Het leek mij dus het beste om het daar dan te gaan regelen, en blij als ik was dat de kpn winkels open waren verzekerde ik mezelf enkel nog of de korting in de winkel tot vandaag zeker hetzelfde bleef als op dat moment. Dat werd bevestigd. Terwijl ik mijn volgende vragen aant typen was leek het de medewerker gepaster om chat onaangekondigd te beëindigen aangezien een sale voor hem er toch niet meer in zat denk ik.  Nu zie ik net dat de korting op de site bijna 90% verminderd is. En mijn afspraak in de winkel is vanmiddag om 14 uur. Waarom zie ik doet bedrag via mijn verlenging aanbod in mijn kpn niet nog steeds hetzelfde terug?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @EliaJay83, ik lees dat 't niet helemaal lekker gelopen is met de korting, nadat je via de chat contact hebt gehad. De afspraak in de winkel moest toen nog komen. Door drukte hier op het forum zijn we niet eerder bij je topic. Ik hoop dat 't allemaal goed afgelopen is in de KPN winkel of via een andere weg. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Nee natuurlijk is het niet goed afgelopen… op moment dat jullie de door mij gekozen actie 4 dagen voor de door jullie online aangekondigde einddatum beëindigen, heeft het voor mij weinig nut om nog naar de store te gaan om dit abonnement te kiezen met een toestel dat opeens €300 meer zal kosten.  Ook erg jammer dat ik nog geen reactie heb ontvangen ivm de klacht die ik eet over heb ingediend na dat ik met retention heb gesproken.


@EliaJay83 Dat is jammer om te horen. Als je je gegevens in je forumprofiel invult en me een seintje geeft hier zo gauw je dat hebt gedaan, kijk ik of ik de status van de klacht voor je kan inzien.


Gegevens forum profiel ingevuld. Graag een terugkoppeling aangezien ik van de klantenservice ook nog altijd niks heb vernomen en ze telefonisch hebben verzekerd dat de klachten binnen 48 uur afgehandeld worden.


Waarom wilde u überhaupt een alternatief leveringsadres invoeren? 


@EliaJay83 Dankjewel. Ik heb er voor je naar gekeken. De klacht is door een collega van me voor je ingediend, ik kan het helaas niet bespoedigen. Ik weet wel dat 't druk is op het moment. Ik raad je toch aan om het even af te wachten en het vanaf daar verder te bespreken. Mijn collega's die de klachten behandelen helpen je verder om het zo goed mogelijk op te lossen.


  • @Alexandra we zijn inmiddels ruim een maand verder en ik heb nog altijd geen terugkoppeling ontvangen ivm de klachten die jouw collega en de support medewerkers waarme ik telefonisch heb gesproken voor en namens mij hebben ingediend. Geen kopie of bevestiging van mijn ingediende of bevestiging voor ontvangen klacht. Geen enkele actie als vervolg gezien.     Niet echt correct van kpn lijkt me.                                            @Nick83 Omdat ik gedurende de lockdown bij mijn partner verblijf en het een grote afstand is als ik tijdens werk naar huis moet rijden om telefoon te ontvangen. Was dus makkelijker om die op werk adres te leveren of na het werk bij mijn partner. Ik kreeg van support ook niet te horen hoe nauwkeurig ik de levering kon inplannen.