Skip to main content
hallo, afgelopen maandagavond via internet mijn abonnement verlengd inclusief telefoon. Vandaag kreeg ik bericht dat ik mijn pakket kon ophalen op het ophaalpunt. Na mijn werk heb ik dit opgehaald en thuis open gemaakt en zie ik dat er geen telefoon in het doosje zit. Kpn gebeld en die zijn een onderzoek gestart. Iemand dit ook ooit meegemaakt? Groet Niels
Hallo @Nielsboog, welkom! Wat een domper dit, zeg 😞. Heel goed dat je meteen gebeld hebt en dat er een onderzoek gestart is. Hebben mijn collega's je verteld dat het maximaal 5 tot 30 dagen kan duren? Hopelijk komt het snel in orde. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?
Hallo @Nielsboog, welkom! Wat een domper dit, zeg 😞. Heel goed dat je meteen gebeld hebt en dat er een onderzoek gestart is. Hebben mijn collega's je verteld dat het maximaal 5 tot 30 dagen kan duren? Hopelijk komt het snel in orde. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?

Dit is zeker erg balen, maar ga er toch vanuit dat het deze week of binnen een week word opgelost. Want nu word er van jullie probleem mijn probleem gemaakt. Mijn eigen telefoon is kapot dus zit nu zonder en moet ook voor het toestel betalen terwijl ik niks heb gekregen. Dit is wel meteen mijn eerste en laatste keer via het internet, zo goed loopt dat allemaal nog niet
Hopelijk wordt het inderdaad snel opgelost. 99 van de 100 keer gaat het gelukkig goed, het is alleen heel erg zuur dat jij nu die ene bent. Excuses hiervoor!
dat er iets fout gaat kan altijd, maar zorg dan eerst dat de klant geholpen is omplaats de klant te laten zitten. Ik kan er niks aan doen dat er iets fout is gegaan maar ik zit wel met het probleem. Ik had toch meer verwacht van de kpn. Ben al 10jaar klant maar dat maakt blijkbaar niks uit
Ik ben met je eens dat er geen reden is om blij te zijn met deze gang van zaken. Helaas is het wel de procedure die we doorlopen, of je nu 10 dagen, 10 maanden of 10 jaren klant bent bij ons. Ik zie inderdaad dat er een onderzoek is ingesteld, daar moeten we nu toch even op wachten ben ik bang.
dat ik moet wachten heb ik me eigen bij neer gelegd. Het is meer wat er allemaal bijkomt. Krijg net n mail van post nu en moet nu weer n formulier invullen en foto s opsturen. Wie zegt dat de fout bij hun ligt en niet waar het pakketje is gemaakt? Word hier wel heel moe van
Hoi marcia,



klopt het dat ik mijn verlenging binnen 2 weken kan annuleren? Had het ergens gelezen maar weet het niet meer zeker.



groet niels
Ha Niels, dat klopt! Echter kan dat op dit moment nog niet. Jouw toestel staat te boek als 'geleverd', wat betekent dat als we 'm nu annuleren, jij het verzoek krijgt om hem terug te sturen. En dat kan natuurlijk niet. Daarom moeten we helaas echt het onderzoek afwachten. Daarna wordt de verlenging in de meeste gevallen geannuleerd, omdat het toestel niet boven water komt. Je kunt er dan voor kiezen om een nieuwe verlenging te doen.
Ik zie dat er inmiddels schot in de zaak zit! Of je kunt inmiddels opnieuw verlengen of je zult dat heel binnenkort kunnen doen. Je krijgt hierover sowieso nog bericht van ons. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
dat is erg goed om te horen.

heb er zelf nog niks van gehoord maar dat zal deze week dan hopelijk zijn. ik wacht t rustig af. en dan zal ik deze keer weer gaan verlengen in de winkel.. bedankt voor je reactie
goeiemorgen marcia,



krijg net n mail van kpn dat het bedrag van d etelefoon weer verekend word. dus dat ik hem niet hoef te betalen. betekend dit dat ik naar de winkel kan op mijn abbo te gaan verlengen?



groetjes niels
Yes, klopt!