Skip to main content

Sinds het zo lastig is na dat je 10GB dagbundel op is heb ik een script geschreven die inlogd en dan de 2gb dagbundel verlengdt elke uur.  Ik krijg niet altijd de goede response.  Hoe kan ik dit automatiseren zo dat ik niet met jullie “Crazy” bundel systeem moet werken?

Ik ken de algemene voorwaarden niet uit me hoofd maar bovenstaande riekt uiteraard naar iets wat in strijdt is hiermee. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo iets vraagt op dit forum. De limiet en handmatige handelingen om 2GB extra te krijgen zijn niet voor niks. Anders had KPN net zo goed geen limiet er op kunnen zetten. 


Ik ken de algemene voorwaarden niet uit me hoofd maar bovenstaande riekt uiteraard naar iets wat in strijdt is hiermee. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo iets vraagt op dit forum. De limiet en handmatige handelingen om 2GB extra te krijgen zijn niet voor niks. Anders had KPN net zo goed geen limiet er op kunnen zetten. 

Ik vermoed dat je hier op doelt: MijnKPN App voorwaarden

En dan in het bijzonder:

Als gebruiker dient u zich te onthouden van ongeoorloofd gebruik van de MijnKPN app. In het bijzonder dient u de MijnKPN app niet op een zodanige wijze te gebruiken dat daardoor de juiste werking wordt verhinderd, inbreuk wordt gemaakt op de beveiliging of schade wordt toegebracht aan de MijnKPN app of derden.

 

En ja, het automatiseren van ‘automatisch met 2GB ophogen’ is ongeoorloofd gebruik en kan leiden tot:

 

Als er naar het oordeel van KPN indicaties zijn dat een gebruiker van de MijnKPN App in strijd handelt met deze Gebruikersvoorwaarden of de Algemene Voorwaarden, heeft KPN het recht maatregelen te treffen, waaronder het opschorten of beëindigen van de toegang tot de MijnKPN app en het verhalen van eventuele schade of kosten.

 

@Mezz86 Het automatiseren is niet de bedoeling en valt onder ongeoorloofd gebruik. Als het de bedoeling zou zijn geweest om dit te automatiseren, dan was dit wel geïmplementeerd in de app.

Op dit forum hoef je hiervoor ook geen antwoord of hulp te verwachten en dat het mede door dit soort gedragingen is dat providers vandaag of morgen de 2GB ophoging gewoon nog verder gaan bemoeilijken.