Skip to main content
Beantwoord

verlengen

  • December 10, 2019
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Beste, 

 

12-01-2020 loopt mijn contract af. Nu heb ik nog een goed werkende telefoon en zou ik graag het abonnement dat ik heb willen verlengen. Maar ik vraag mij af of de kosten die ik betaal voor het aflossen van mijn toestel automatisch vervallen? En op het moment ik wel een nieuw toestel wil hebben of ik deze dan ten alle tijden kan bestellen en dan weer begin met het aflossen hiervan? 
 

Met vriendelijke groet,   
 

Koch 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @DensieKoch, welkom op het forum!

Wat @wjb zegt klopt helemaal:relaxed:  Als je huidige contract af is gelopen, vervalt ook de toestellening aangezien het volledige bedrag van de lening voldaan is. Je kunt er voor kiezen om je huidige contract door te laten lopen,  als dat je beter bevalt dan de nieuwe Hussel abonnementen. Verlengen is dus niet nodig, als je dat liever niet doet:wink: 

Je kunt vervolgens op elk gewenst moment weer verlengen met een toestel, als je daar aan toe bent!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • December 10, 2019

De kosten voor jouw telefoon komen uiteraard te vervallen.

Je.zou kunnen verlengen met een sim only abonnement maar die gaat dan wel onder de KPN Hussel voorwaarden vallen.

Je kunt ook gewoon jouw huidige abonnement laten doorlopen en pas gaan verlengen als je dat nieuwe toestel nodig gaat hebben.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 13, 2019

Hi @DensieKoch, welkom op het forum!

Wat @wjb zegt klopt helemaal:relaxed:  Als je huidige contract af is gelopen, vervalt ook de toestellening aangezien het volledige bedrag van de lening voldaan is. Je kunt er voor kiezen om je huidige contract door te laten lopen,  als dat je beter bevalt dan de nieuwe Hussel abonnementen. Verlengen is dus niet nodig, als je dat liever niet doet:wink: 

Je kunt vervolgens op elk gewenst moment weer verlengen met een toestel, als je daar aan toe bent!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 17, 2019

Hi @DensieKoch, ik heb niets meer van je gehoord en ga er van uit dat het helemaal duidelijk is hoe het zit, mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2019

Hoi @Maja_  , sorry ja het is me inderdaad duidelijk. Hartstikke bedankt! 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 17, 2019

Okidoki helemaal top, graag gedaan! :blush: