Skip to main content
Beantwoord

Verlengen

  • January 6, 2020
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Mcrein
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn gsm abonnement loopt binnenkort af. 

Als ik ga verlengen ben ik al mijn kpn compleet kortingen kwijt, bij kpn hussel krijg ik geen dubbele mb, en geen gratis Spotify. Kan ik beter niks doen en een losse gsm aanschaffen of overstappen naar een andere provider met alles, 4*gsm,internet,tv en vaste telefoon?? Als ik alles wat ik nu heb overzet naar  kpn hussel, ben ik 30 euro per maand meer kwijt.. 

Beste antwoord door Joep1965

Zolang je niets doet veranderd er niets. Ik zou gewoon ergens een los toestel kopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Zolang je niets doet veranderd er niets. Ik zou gewoon ergens een los toestel kopen. 


Mcrein
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2020

Beste joep 1965,dat was ook mijn idee, maar ik was benieuwd wat andere hiervan denken. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 6, 2020

Als je gewoon een toestel koopt wat je helemaal betaalt heb je ook geen BKR registratie. Dat is bij een toestellening van af € 250 .


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 8, 2020

Hoi @Mcrein, ik zie dat je al een afweging hebt genomen om te verlengen of niet. Met de 30eu verschil zou ik het zo laten en een los toestel aanschaffen. Zit je ook niet met een eventuele BKR registratie zoals PeterG ook al aangeeft. En het scheelt in de maand ook nog eens flink.