Skip to main content

Hoi, 

Mijn abonnement loopt 20-10-20 af (oktober) ben al jaren lang klant van Telfort.

Dit is nu KPN geworden. In de app van KPN staat dat ik kan verlengen maar dit lukt niet. Als ik mijn nummer invoer voor SMS-code staat er dat het abonnement nog niet verlengd kan worden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Melissa 

Hallo @Melissa1990 ,

Je kunt 120 dagen voor de einddatum al verlengen. Nu dit via Mijn KPN kennelijk niet lukt, heb je nog wel twee andere mogelijkheden: 

Je kunt naar een KPN-winkel gaan, bijkomend voordeel is dat je dan eventueel een nieuwe telefoon gelijk meekrijgt. 

Een tweede mogelijkheid is om telefonisch te verlengen via 0800-0402.


Hi @Melissa1990, welkom op ons forum. Wat vreemd dat het niet lukt om te verlengen, terwijl de MijnKPN omgeving aangeeft dat dit wel mogelijk is. Ik zie dan @Noordzee al andere mogelijkheden heeft gegeven om de verlengmogelijkheden te bespreken. Een kleine aanvulling op het bericht van Noordzee, je mag het abonnement namelijk 120 dagen voor het einde van het contract verlengen. Is het ook gelukt om jouw abonnement te verlengen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


@Ron  Voor de volledigheid 90 dagen aangepast naar 120 dagen. :thumbsup_tone3:


Hallo @Melissa1990 ,

Je kunt 120 dagen voor de einddatum al verlengen. Nu dit via Mijn KPN kennelijk niet lukt, heb je nog wel twee andere mogelijkheden: 

Je kunt naar een KPN-winkel gaan, bijkomend voordeel is dat je dan eventueel een nieuwe telefoon gelijk meekrijgt. 

Een tweede mogelijkheid is om telefonisch te verlengen via 0800-0402.

@Melissa1990 

Is het verlengen (in de winkel of telefonisch) al gelukt?  


Als ik mijn abonnement wil verlengen. Moet ik dan aansluitkosten betalen 


Die is simpel te beantwoorden, Nee bij een verlenging betaal je geen aansluitkosten.


Ok dat is mooi. Is er ook een bundel waarbij ik uit de bundel van nl naar het buitenland kan bellen 


hoikpn ik heb al heeel vaak aangegeven dat ik mijn mobiel wil verlengen maar ik denk dat ik het volgend jaar in juni doe of nu groetjes van anja vdmeer


Anja wat heeft het met mijn vraag te maken?


@68peet , geen idee wat dat met je vraag te maken heeft, maar is toch goed dat we het weten dat @Anja.v.dmeer nog niet weet wanneer ze gaat verlengen.:wink:

Maar ik ben even voor je de voorwaarden doorgegaan en heb gevonden dat je onbeperkt vanuit Nederland naar de EU kan bellen als je een onbeperkte belbundel neemt.

Bellen vanuit een land in de EU naar Nederland of naar een ander land in de EU valt binnen je abonnement. Kies je voor een telefoon abonnement met onbeperkt bellen en sms'en? Dan valt onbeperkt bellen en sms'en naar een buitenlands nummer vanuit Nederland naar een land in de EU binnen je abonnement, met uitzondering van betaalde servicenummers (zoals 0900-nummers). Er is geen fair use policy met een beperking van het aantal MB’s dat je in het buitenland kunt gebruiken. Wel moet je kunnen aantonen dat je een duurzame band hebt met Nederland. Bijvoorbeeld als je in Nederland woont, werkt of een studie volgt. Dit controleren we zodra je over een periode van 4 maanden meer internet in de EU dan in Nederland gebruikt. Voor het Onbeperkt Data abonnement geldt dat je maximaal 22 GB per maand mag gebruiken in de EU.

 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/ staat het bij de veelgestelde vragen als tweede vraag.


Goedemorgen 

Dat is heel fijn. Neem aan dat het ook naar een buitenlandsemobiel nummer kan.Had deze vraag al eens gesteld per telefoon. Maar toen zei hij dat het niet kon.  

Ik woon in nl met familie in Duitsland en Italië.  En het is fijn om er heen te kunnen bellen zonder extra kosten. 

Mvg

 


Reageer