Skip to main content

verlengen

  • September 3, 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

 Vanaf vandaag 3-09-2020 mag ik mijn mobiel abonnement verlengen.Na jarenlang klant te zijn geweest was ik benieuwd wat het aanbod zou zijn.. Het aanbod viel tegen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 3, 2020

Wat viel er tegen?


  • September 3, 2020

Hallo @Atip , je hoeft ook niet te verlengen als je er niet op vooruit gaat. Je abo loopt gewoon stilzwijgend door, echter met de opzegtermijn van 1 maand.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2020

Ik ga toch maar eens verder kijken om de kosten te drukken👍