Skip to main content

Goedemorgen.

Mijn naam is wouter en heb een vraag.

Ik en mijn vrouw hebben een aflopend contract bij kpn. Nu zijn we aan t oriĆ«nteren wat we gaan doen. Hebben net super snel internet van Ziggo genomen en zagen dat je ook mobiel internet via Ziggo kan nemen. We zijn opzicht tevreden met kpn al is het wel wat aan de prijzige kant. Onze 2 dochter willen we graag een sim of kids sim geven. Beide 12 jaar. 1 van de telefoons daarvan is zwaar verouderd voor t school en prive werk. Nu zaten we te denken om mijn telefoon contract te verlengen en internet te verhogen met een nieuw toestel. Nu zag ik dat dit pas eind februari mogelijk is. Dat is spijtig. Zouden jullie dit ook icm de kids sims eerder kunnen bewerkstelligen.Ā 

@johannnĀ Verlengen kan 120 dagen van te voren en niet eerder dus als dat vanaf februari kan kan dat helaas dus echt pas vanaf dan.

Wat voor abonnement is het?

Gaat het om een abonnement met toestel of een Sim only?


Beide zijn een abb met toetsel.


Wil je nrs om te kijken of er nog iets kerstelijks te regelen valt als trouw leden ?:girl_tone2:

Ā 


Ik ben geen medewerker en kan dus niks regelen en dat doet men op het forum ook niet.

Dat klinkt kort door de bocht maar voor aanbiedingen moet je echt bellen met KPN.

Het forum is echt voor (lastige) vragen en dat soort onoplosbare dingen.

Wel proberen medeklanten en komen die er niet uit later ook medewerkers je zo goed mogelijk te helpen

Tevens als je pas mag verlengen in Februari kan dat ook pas dan.

Dus kijk goed loopt je contract af in februari of mag je dan verlengen?

Mag je wel al verlengen loont het de moeite om te bellen met 0800-0402

Kijk wel van te voren wat voor toestel je interessant vind en welk abonnement erbij.

De onbeperkt alles (bellen en data en sms ed)Ā Ā is met hussel nu bijvoorbeeld erg voordelig.


Bedankt.

Hussel is toch pas met thuis internet ?

Ā 


Hi @johannn, welkom op het forum! Zoals @Roos79Ā al aangaf, is het mogelijk je eigen mobiele abonnement 120 dagen voor de einddatum van je huidige contract te voorverlengen. Als je verlengt met een toestel dan ontvang je al wel dat toestel, je verlenging start dan op de einddatum van je huidige contract. Het moet wel mogelijk zijn alvast een Kids Sim toe te voegen. Je kan daarvoor het beste met ons bellen op 0800-0402.Ā 

Verder is 'Husselā€™ de naam van onze nieuwe type abonnementen, zowel Thuis als Mobiel. Ik lees dat je net een Ziggo-abonnement hebt afgesloten, het kan zich lonen om na de einddatum van de contract te kijken of Hussel Internet van ons iets voor je is. Als je namelijk Hussel Internet en Hussel Mobiel met elkaar combineert dan krijg je allerlei voordelen. Onder aan de streep kun je dan goedkoper uit zijn!Ā :smile: