Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn abbo inclusief toestel loopt af op 21 februari. Een nieuw toestel heb ik niet nodig, en de sim-only aanbieding die ik aangeboden krijg in mijn app is duurder dan mijn huidige. Dat noem ik geen aanbieding, zeker niet als je een trouwe klant bent. Lijkt me dat je dan een echte aanbieding moet doen. Als ik mijn huidige abonnement door laat lopen, dan neem ik aan dat KPN vanaf 21 februari de kosten voor het toestel niet meer in rekening brengt ( toestel is immers betaald) en dat de rest dan ongewijzigd blijft, zodat ik rustig kan wachten tot er een echte aanbieding voorbij komt? Hoor het graag!

Goedemiddag @CADW Welkom hier op het Forum en goed dat je aan de bel trekt. Als je je abonnement na de 24 contractmaanden laat doorlopen, dan zullen inderdaad de toestelkosten vervallen. Je toestel is dan afbetaald. Dat gaat in principe vanzelf, enkel bij oude abonnementen moeten we actie ondernemen. Ik kan dit voor je nakijken, trouwens. Je kunt altijd op de site kijken of je wellicht nog een Sim Only-abonnement ziet dat goed bij je past of even contact leggen met een collega via de chat of telefoon. Ik kan je uiteraard ook met iemand in contact brengen, als je dat wilt. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @CADW Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles helder is? Mocht je nog hulp nodig hebben dan lees ik het graag. 


Hi Bart,

Ik zie je bericht nu pas.
Gedeeltelijk is de vraag beantwoord, maar op het feit dat er niet een echte aanbieding gedaan wordt en dat dat best wel vreemd is niet.

Het is toch wel bijzonder dat de Sim only aanbiedingen die gedaan worden, duurder zijn dan hetgeen ik nu heb als klant Dat kan je dan toch moeilijk een aanbieding noemen..

 


@CADW dan is het toch vrij logisch houd wat je hebt of kijk bij andere aanbieders. Voor Sim-only zal je nooit acties zien, soms vervallen de aansluitkosten, die heb je bij verlengen niet. De echte aanbiedingen vind je in de prijzen voor telefoons.


Ha @CADW Welkom terug! Ik ga er gemakshalve vanuit dat je met een aanbieding een mooi korting bedoelt. Natuurlijk gun ik je die van harte, maar het is voor ons simpelweg niet mogelijk bij elke verlenging een korting te bieden. Verder hangt het een beetje van het type abonnement af dat je hebt; het kan zo zijn dat je met je huidige abonnement net iets goedkoper uit bent dan met een nieuwe. Je kunt er vanzelfsprekend ook voor kiezen om je huidige abonnement te laten doorlopen, als je daar tevreden mee bent. Uiteraard kan ik je ook in contact brengen met een collega, die alle mogelijkheden even met je bij langs loopt. Laat het me gerust weten als ik dat voor je kan doen. 

Je huidige abonnement, trouwens, is redelijk recent en zodra je toestel is afbetaald zullen die maandelijkse kosten niet meer in rekening worden gebracht. 

 


Hi Bart,

Ik heb je advies opgevolgd en telefonisch contact gehad met Rabia, een van je collega’s. Ik had gezien dat de Sim aanbieding 20 MB + onbeperkt bellen en Sms’en mij niet meer aangeboden werd voor 22,50 maar nu weer de normale prijs was.

Dus toch maar even gebeld, wat nu te doen. Zij adviseerde mij om mijn huidige abbo (10MB met gratis verdubbelaar en onbeperkt bellen en Sms’en) door te laten lopen.
Op dit moment betaal ik daar €55,08 voor (=incl. €35,00 toestel kosten)vanaf 21 februari as vervallen de toestel kosten, en blijft de rest ongewijzigd en betaal ik €20,08 per maand voor mijn huidige abbo.

Aangezien mijn I-phone X (ondanks dat ik voor mijn werk 24/7 bereikbaar moet zijn en mijn toestel altijd aanstaat) nog steeds perfect werkt  , laat ik het vooralsnog dan maar gewoon doorlopen.

Groet,

Caroline

 

 


Dag @CADW Dank voor je update! Als ik het zo lees heb je een prima keuze gemaakt. Als je je huidige abonnement laat doorlopen kun je altijd verlengen op een moment dat het wél moet, bijvoorbeeld als je toch een nieuw toestel nodig hebt of een voordelig nieuw abonnement ziet. Je hebt dus alle vrijheid. 


Reageer