Skip to main content
Ben al een hele tijd bezig met een verlenging van mijn abonnement en krijg het niet voor elkaar. Heb in februari de Galaxy s10+ ontvangen en deze aanvraag ging goed. Echter het abonnement was niet goed en moest alles terug sturen.

Dat is afgelopen maandag gedaan en woensdag kreeg ik een mail dat het in goede staat is ontvangen. Nu kon ik weer opnieuw een verlenging aanvragen. Dit laatste geeft probleem op probleem.

Zodra ik verleng krijg ik de bevestiging dat het is goedgekeurd en daarna een mail dat het is afgewezen.

Z.g.n. zou de BKR niet goed zijn. Ik heb zelf een inkijk in mijn BKR en alles staat goed. Heb een bericht bij BKR achtergelaten dat KPN mij geen abonnement geeft vanwege een negatieve BKR. De mevrouw van BKR belde mij en ziet niets in mijn BKR wat niet goed staat. Ben gewoon kredietwaardig zegt zei. Maar mevrouw van de BKR zegt dat KPN altijd met de vinger naar ons wijst. Denk dat KPN zijn zaken niet op orde heeft.

De afgelopen maand het ik meerdere chats gehad met medewerkers en ook een toezegging gekregen dat ik € 7,50 extra korting ga krijgen.

Jammer dat ik het toestel terug heb gezonden want nu wil KPN dat ik € 566,- aanbetaal om de BKR toets te ontwijken. Hoe krom is de wereld van KPN.

Ben al zeker 20 jaar klant van KPN en denk dat ik ga zoeken naar een andere provider. Die mag dan alles overnemen van mijn KPN zoals TV en 3 mobiele aansluitingen.

Wie kan mij nog raad geven
Ha @PaulWoude, welkom! Wat ontzettend vervelend dit.. Zoals jij het uitlegt, lijkt het erop dat de eerste verlenging toch niet goed verwerkt is. Ik weet niet of ik daar zelf iets aan kan doen, maar wil wel m'n best doen. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag mee.
Heb mijn profiel aangevuld.

Vandaag in de winkel geweest en weer kwamen ze met een ander probleem. Ga gek worden.

Weer een blokkade bij de aanvraag na 24 uur gewacht te hebben. Mevrouw van de winkel bellen.

De legitimatie ( rijbewijs) was niet goed. Ik naar huis paspoort op gehaald en toen weer invoeren.

Zelfde resultaat weer een blokkade.

Heb nu het toestel gedeeltelijk gekocht voor € 566,00 maar niet tevreden.

Dit lukte wel dus ik heb weer een toestel die ik niet meer afgeef.

Over de betaling ga ik van de week wel weer praten met Yvette.

De beloofde korting kon de mevrouw van de winkel ook niet toevoegen ook dat kom de aankomende week. Begint echt een klucht te worden en denk dat ik al mijn verhalen ga verzamelen en misschien wel een boekje maken. Gebruiksaanwijzing KPN aanvragen en verlengen.

Denk dat KPN niet weet dat hun systemen niet goed zijn. Een kind kan dit nog wel oplossen.

Hoeveel mensen hier al mee bezig zijn geweest is de telefoon al 5 x betaald.

Ze hadden gewoon in februari het abonnement moeten wijzigen en dan kon ik mijn toestel houden. Nu ligt er ergens een gebruikt toestel.


Ha @PaulWoude, welkom! Wat ontzettend vervelend dit.. Zoals jij het uitlegt, lijkt het erop dat de eerste verlenging toch niet goed verwerkt is. Ik weet niet of ik daar zelf iets aan kan doen, maar wil wel m'n best doen. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag mee.

🤢

Hoop dat jij dit kan oplossen. Denk het niet.

Maar ik blijf nog even positief.
Heb het profiel ingevuld. De eerste aanvraag ging goed totdat bleek dat het abonnement niet in orde was.

Toen moest ik mijn nieuwe toestel terug sturen. Zo ver ging het goed.

Maar toen moest er opnieuw verlengd worden en daar gaat het fout.

KPN weet daar geen raad mee want de aanvragen blijven in het systeem hangen.

Heb al veel verschillende antwoorden gekregen op deze blokkades te gek voor woorden.

Het alle chats bewaard en daar doen de mensen erg hun best maar tegen een systeem kan je niet op.

Nu wil ik straks toch een regeling voor mijn € 566,- dus wacht het af.

Als jij dit voor elkaar krijgt dan ben jij de eerste die het wel weet.

Groetjes Paul😊
Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie dat er contact is geweest met de afdeling risicobeheer. Dat zijn de collega's die eventueel wat kunnen betekenen. Ik zie inderdaad de melding dat er geen lening aangegaan kan worden. Daar kan ik dus ook geen verandering in brengen, ben ik bang. Ik ga maandag wel even bellen om te checken wat er nu precies aan de hand is.



Wel kan ik je vast vertellen dat je nu dus een abonnement bent aangegaan zonder BKR registratie. Doel daarvan is dat je geen lening (door middel van afbetaling) aangaat. Dat betekent dus ook dat als je nu de 566 euro in een keer hebt betaald, je daar geen regeling meer voor kunt treffen. De kosten, die op de factuur komen, zul je in een keer moeten voldoen. Wil je dat niet, zul je ook dit abonnement weer moeten annuleren binnen 14 dagen..
Hoe kom ik bij mijn eigen topic



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik ga alles weer afwachten het is nu maandag.

Donderdag is mijn contactpersoon in Rotterdam weer terug en die gaat mij bellen.

Ben totaal niet tevreden met de gang van zaken van de afgelopen verlenging. Zal ook niet verder komen dan dit.

Binnen 14 dagen zou het toestel terug kunnen als er een oplossing is.

Dus wacht het weer af.

TEVREDEN NEE.

Medewerkers die ik zelf gesproken heb is dit niet te verwijten. Het systeem is gewoon niet goed.

Vind ook de aan mij beloofde korting niet terug dus ben nog wel even bezig.
Hallo @PaulWoude ,

Klik op je eigen avatar naast 'stel je vraag' rechts bovenin de webpagina en je komt bij je eigen topic.



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic