Skip to main content

Hoi,

Zojuist heb ik mijn mobiele abbonement verlengt naar sim only unlimited data en daar kreeg ik dan 7,50 korting op omdat we met meerdere producten bij kpn zitten. Ik kreeg net de factuur per sms en daar staat in dat de kosten 34 euro per maand zijn ipv 26,50. Is hier een fout in gemaakt, of is de korting er nog niet in verwerkt en komt dat uiteindelijk wel?

Ik hoor het graag snel

In het contract die ik heb gekregen, staat dat eventuele kortingen niet worden verwerkt. Het contract is leidend en hier zou dat in moeten staan.


@Michap

Op de bevestiging staat het tarief zonder korting. 

Voor die korting van 7,50 vanwege KPN Hussel moet je nog een extra actie uitvoeren. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Hussel (of voorheen KPN Compleet)  kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Je kunt verder ook jouw verschillende producten koppelen in Mijn KPN (inloggen op jouw PC). Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

 

 


Hi @Michap, welkom op het Forum!

Zoals Noordzee aangeeft, eventuele kortingen die je krijgt omdat je meerdere producten bij KPN afneemt staan niet op je contract vermeld. Dit omdat je ook zomaar ervoor kan kiezen om één van de abonnementen stop te zetten. Hiermee verlies je dan de voordelen, maar je andere contract blijft gewoon lopen. Daarom is er gekozen voor een aparte registratie. Heb je die doorlopen? Dan worden de voordelen binnen een paar werkdagen toegevoegd en zal het vanaf die datum ook op je facturen staan.

Kan ik hier nog ergens bij helpen, bij het aanmelden bijvoorbeeld? Vul dan je Forum profiel zo ver mogelijk in en laat het me even weten!


@Michap

Op de bevestiging staat het tarief zonder korting. 

Voor die korting van 7,50 vanwege KPN Hussel moet je nog een extra actie uitvoeren. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Hussel (of voorheen KPN Compleet)  kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Je kunt verder ook jouw verschillende producten koppelen in Mijn KPN (inloggen op jouw PC). Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

 

 

@Michap 

Is het koppelen van de producten en het aanvragen van de korting al gelukt? 


Reageer