Skip to main content
Beste KPN,



Ik sta op het punt om mijn abonnement te verlengen.



In MijnKPN wordt aangegeven dat de einddatum van het contract 30-06 is en dat ik eventueel kan verlengen.



Ik heb een aantal keer in de verlengshop ingelogd om de verschillende mogelijkheden te bekijken. Echter merk ik dat als ik nu probeer in te loggen ik het volgende bericht ontvang:



Nog niet verlengbaar

Je kunt nu nog niet verlengen, dit kan vanaf 3-3-2019.



Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik toch wel een aantal keer heb ingelogd, ik had namelijk wat moeite met kiezen 🤔.



Kunnen jullie me helpen? Ik hoor het graag.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Wanneer je je klantgegevens (privé) even invult bij je profiel dan kan webcare je sneller helpen nadat je topic is opgepikt.
Bedankt voor de tip, maar mijn klantnummer staat al in mijn profiel.
Inmiddels werkt het weer , ik heb mijn abonnement met succes kunnen verlengen.
Verlengen voor de einddatum zonder toestel (sim only) is volslagen nutteloos. Stel dat in deze periode nèt je telefoon stuk gaat? Dan moet je voor een toestellening weer wachten totdat je nieuwe abonnement bijna afgelopen is...



Bovendien stopt een abonnement niet op de einddatum. Maar kun je v.a. dat moment vrij verlengen en opzeggen. Mijn abonnement loopt nu 8 jaar en 10 maanden.
Bedankt voor je reactie.



Daar ben ik het mee eens, echter heb wel ik gekozen voor een nieuw toestel. Ook wanneer je dit toestel zonder lening aanschaft is het voordeliger dan een los toestel bij bijv. de Mediamarkt.
Hai @Rvanvu, welkom op het KPN forum. Je hebt mij zo te zien al niet meer nodig. Bijzonder dat je in je MijnKPN-omgeving even niet kon verlengen, vast een kleine hickup in het systeem, gelukkig is dat weer opgelost. Heel veel plezier met je nieuwe toestel, welke is het geworden? :)


Reageer