Skip to main content
Verlengen mobielabonnement lukt niet. Bij controle gegevens stopt het.



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
@Spoorenberg1955

Welkom op 't forum 😃

Vul je vast je gegevens in zodat een KPN moderator je snel kan helpen zodra deze hier komt?



Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.

I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)

Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.



P.S. Meer dan een maand voortijdig verlengen heeft alleen zin als je een nieuwe toestellening nodig hebt. Sim-only verlengen zou ik persoonlijk niet eerder doen dan 1½ maand voor de "einddatum".
Goedemiddag @Spoorenberg1955. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw mobiele abonnement te verlengen. Ik help je graag verder hierin. Zoals PeterG al aangeeft heb ik hier wel jouw gegevens voor nodig. Wil je dit achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer