Skip to main content

Hallo,

Ik lees overal dat ik mijn toestelkrediet eerder af kan lossen en dan mijn abbonement kan verlengen met een nieuw toestel.

Nu heb ik vorige week woensdag 31-07-2024 mijn krediet afgelost en heb ik vandaag gebeld.

Nu kreeg ik te horen van een medewerker dat dit niet mogelijk was.

Vorige week zeiden ze bij de klantenservice nog van wel en nu ineens niet meer.

Iemand die hier toevallig wat duidelijkheid over kan geven?

Vroeger kon dit. Tegenwoordig niet meer. Gewoon uw contract uitzitten. U kunt ergens anders een toestel aanschaffen. 


Is toch raar dat een KPN klantenservice medewerker dan aangeeft dat dit wel mogelijk is en mij dan mijn krediet laat aflossen.


Is toch raar dat een KPN klantenservice medewerker dan aangeeft dat dit wel mogelijk is en mij dan mijn krediet laat aflossen.

Dat is gewoon een medewerker die nog in 2022 leeft...


Als je inlogt in MijnKPN en je gaat naar de verlengshop krijg je dan een (fout)melding @Lexvw ?

 


Yep, dat ik nog niet kan verlengen.

Maar zou ik wel een nieuw abbonement af kunnen sluiten, versneld, met nummerbehoud?

En dan de afkoopsom betalen?


Als bellen niet helpt. gewoon even langs een lokale KPN-winkel gaan, dan heb je persoonlijk contact met iemand die e.e.a. voor je na kan kijken en regelen @Lexvw 

 


Hallo en welkom op de KPN community @Lexvw. Tot enkele jaren geleden was het mogelijk om het toestel versneld af te betalen en daarna een nieuw toestel te kiezen bij een nieuwe verlenging van het mobiele abonnement, KPN is daar inmiddels mee gestopt. Het krediet vervroegd aflossen kan nog wel altijd, het verlengen echter niet meer. 

De medewerker die jij vorige week hebt gesproken, had beter moeten weten. 


Reageer