Skip to main content

Goedenavond,

 

Op dit moment heb ik al vanaf jaar en dag een abonnement met toestel bij KPN. Nu geeft Mijn Kpn aan dat ik kan verlengen, maar wanneer ik mijn nummer invul voor een persoonlijk aanbod, geeft die aan dat ik nog niet kan verlengen. Dit moet al vanaf 5 augustus kunnen.

Nu is mijn vraag; kan ik mijn abonnement verlengen op dit moment naar een Sim Only abonnement zonder toestel? Mijn telefoon is namelijk nog goed. Ik wil graag een Sim Only abonnement met onbeperkt internet.

 

Groet,

 

Remy

Hoi @RemyKleverwal ,

Als je telefoon nog goed is, dan hoef je eigenlijk niets te doen. 

Want verlengen is niet verplicht. 

Als je niet verlengt, dan blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde kosten en voorwaarden. Alleen vervallen uiteraard wel de eventuele toestelkosten de je nu misschien nog betaalt.  

 

Als je "onbeperkt" internet wilt? Dan zul je moeten overstappen naar KPN Hussel. Dat kun je ook hier regelen: 

https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

 


Hi @Noordzee,

Op dit moment betaal ik €60,- per maand inclusief €30,- toestelkosten per maand en 10 GB internet. Als ik nu verleng naar een sim only abonnement voor hussel onbeperkt, dan ben ik vanaf nu maandelijks maar €27,50,- kwijt toch? Dit lijkt mijn een win-win situatie, of zie ik wat over het hoofd?


Hussel onbeperkt is alleen 27,50 per maand (Bij een contract van 2 jaar) als je ook vast internet hebt bij KPN. Anders is het 35 euro. 
 

Dus als je vast internet hebt, dan is het zeker voordelig voor jou. 


Ook al betaal ik €35,- per maand, dan is het ook voordeliger. Gaat deze €35,- per maand dan pas in over 4 maanden of direct al als ik hem verleng? Als die prijs pas over 4 maanden ingaat, dan ik net zo goed naar een andere provider waar dit goedkoper is. 


Pas als jouw oude abonnement afgelopen is, dan gaat het nieuwe abonnement in. Dan betaal je ook de nieuwe prijs. 
 


Ook al betaal ik €35,- per maand, dan is het ook voordeliger. Gaat deze €35,- per maand dan pas in over 4 maanden of direct al als ik hem verleng? Als die prijs pas over 4 maanden ingaat, dan ik net zo goed naar een andere provider waar dit goedkoper is. 

Pas over 4 maanden uiteraard. Overstappen naar een andere provider kan ook pas over 4 maanden.


Reageer