Skip to main content

hallo KPN,

Al vanaf 1998 vaste klant bij KPN. Nu al jaren ook KPN compleet klant.

Ik kan het telefoonnummer van mijn dochter verlengen. hiervan heb ik bericht gekregen. Nu wil ik dit omzetten naar Kids sim only. Maar dit gaat niet!!! Vanwege het feit dat dit niet binnen KPN compleet maar bij Hussel valt!. Allemaal regeltjes enz. Ik kan dus nu dit sim only verlengen tegen ongunstigere voorwaarden (geen data, 10 €) en geen gebruik maken van het sim only kids ( 7,50 € en 1GB)

Dus vaste klanten worden weer niet serieus genomen. Nieuwe klanten hebben vele voordelen maar als je eenmaal klant bent is er niets meer mogelijk. Moet je dan met je TV en internet net als bij je energieleverancier jaarlijks overstappen om als klant wat voordeel te krijgen?

KPN schaam je voor deze regel fetisj. Doe iets voor de trouwe klant en help hun verder bij het krijgen van een gunstige voorwaarde.

Mijn vraag: Help me fatsoenlijk over teb stappen naar een gunstiger abonnement omdat het contract verlengbaar is.

met vriendelijke groet,

Dennis van Bree

Je hoeft niet onmiddelijk te verlengen hoor, ze kan gewoon blijven bellen als je niets doet...


Klopt wat Nick zegt. Mijn abonnement loopt inmiddels ruim 8 jaar.

Bovendien: als je er nú bericht van hebt gekregen zal dat abonnement pas over 120 dagen (ca. 4 maanden) verlopen. En DAT is dan de datum dan een (nu al afgesloten) nieuw abonnement in zal gaan.

Mijn advies: wacht rustig totdat het abonnement écht de einddatum nadert. Het verloopt dan niet, maar het evt. verlengabonnement gaat dan tenminste snel in.


Voel je niet verplicht om te verlengen, @D van BREE . Je kunt gerust blijven zitten waar je zit.

Als de nieuwe propositie niets aantrekkelijks voor jou heeft zou ik er niet aan beginnen. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Erwin,

Niets gehoord omdat het blijkbaar weinig zin heeft. Ik  zou graag voor het abonnement van mijn dochter al over stappen naar de hussel variant. Geleidelijk zal de rest volgen maar dat kan allemaal niet vanwege regeltjes enz. Dus …… overstappen of afwachten. En dat is wat ik bedoelde in mij  reactie: met vaste klanten wordt niet klantvriendelijk mee gedacht is mijn beleving.

grt Dennis


@D van BREE ,

  is er mogelijk nog een mobiel abonnement ? Zo ja, dan kun je voor de dochter verlengen naar Kids Sim en het andere mobiele abonnement zorgt ervoor dat KPN Compleet niet vervalt.

Het is echter momenteel nog steeds niet mogelijk om een bestaand mobiel abonnement te verlengen naar Kids Sim, wegens technische problemen bij KPN. Die duren al even, maar @Erwin_   geeft een berichtje als die zijn opgelost.


Sharif 

Ik heb 4 mobiele abonnementen bij KPN 

Internet en televisie ook.

Ik hoor graag de optie 

Grt Dennis 

 


Hoi Dennis. Ik heb niet de mogelijkheid om extra voordeel of andere opties te bieden dan wat de website aangeeft.

Mocht er in de hussel iets zijn waar jij in geïnteresseerd bent, kun je dat hier aangeven? Ik zou, als jij dat goed vind, iemand kunnen vragen om jou te bellen en de zaak door te spreken. Als het dan voordelig voor jou is, kan die persoon de order invoeren. Uiteraard moet het voor jou wel interessant zijn. 

https://www.kpn.com/hussel.htm

 

 


Prima 

Ik hoor het graag 

Denn