Skip to main content

Goedenavond,

Ik ben jarenlang klant van Telfort geweest, inmiddels KPN dus. Nu kan ik mijn mobiele abonnement weer verlengen. Alleen… andere providers zijn een stuk goedkoper! Ik ben benieuwd naar jullie redenen toch bij KPN te blijven. 
 

Kleine toevoeging: ik heb ook een enorm vervelende ervaring met de KPN klantenservice gehad, wat de twijfel nog groter maakt. 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Je kunt ook niet verlengen, dan blijft je oude abonnement ongewijzigd doorlopen op basis van jouw huidige abonnementskosten.

Het is een misverstand dat het verplicht is om te verlengen.


Welkom @Leo. 

Verlengen is niet verplicht,

Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

 


Ik weet dat het niet verplicht is te verlengen, maar mijn telefoon is niet goed meer. 
 

En de huidige voordelen… ik heb nu ook gewoon een duur KPN abonnement ;)


Je kunt ook zelf ergens een telefoon kopen. En dan het Sim-kaartje overzetten. Dan blijf je wel  profiteren van jouw huidige gunstiger tarief. 


Ik vind het tarief dus niet gunstig.
 

Ik denk dat ik gewoon op Tele2 overstap uiteindeljk, maar was benieuwd wat jullie bij KPN houdt. 


Ik weet dat het niet verplicht is te verlengen, maar mijn telefoon is niet goed meer. 
 

En de huidige voordelen… ik heb nu ook gewoon een duur KPN abonnement ;)

Ik vind het tarief dus niet gunstig.
 

Ik denk dat ik gewoon op Tele2 overstap uiteindeljk, maar was benieuwd wat jullie bij KPN houdt. 

 

Ben je voor de migratie naar KPN gegaan of net als de andere Telfort klanten vorig weekend gemigreerd? Als je mee gemigreerd bent heb je nog steeds een 'duur' Telfort abonnement. Waarvan KPN je de factuur stuurt.

Het zal voor iedere klant anders zijn wat hem of haar hier houd.

Een belangrijk argument kan de Compleet voordelen zijn. (Ik zelf denk de nummer 1 reden voor mij de reden alles bij Telfort te houden.) Gaat het voordeel niet op dan het vertrouwen in het merk en de wel of niet terechte gedachte dat KPN een beter netwerk heeft.

De meeste zullen vanwege de prijs voor Telfort hebben gekozen en als bijkomend voordeel ook de gedachte het betere netwerk. Daarnaast zullen de verschillende opties en kosten in het buitenland meespelen. De dekking speelt mee  de 4G  dekking van Telfort in het buitenland liet bij velen nog wel eens steekjes vallen.


Inderdaad. Telfort was vroeger ook echt een van de goedkopere! 
 

Combivoordeel was een goede reden, dat klopt wel. Maar als je in totaal alsnog duurder uit bent valt dat ook weg. 
 

Dekking is ook een goed punt. Zal eens uitzoeken hoe dat hier bij andere providers zit.  


Maar ben je eerder zelf overgestapt dat is me uit je start bericht niet duidelijk. Ik was benieuwd naar de achtergrond van het 'dure' KPN  abonnement. Ben je zelf voor 26-1 naar KPN gegaan was het je eigen keuze, ben je mee gegaan is er niks duurder of goedkoper althans dat is niet de bedoeling.


Ik ben 26-1 van Telfort naar KPN ‘gezet’. Mijn vraag staat daar in principe los van. 


Hoi @Leo., welkom hier op het KPN forum!

Ik kan me wel voorstellen dat je wilt weten wat de mogelijkheden zijn. Je bent hier al goed op weg geholpen zie ik, dat is fijn. Dat zijn de opties die er zijn, je kan het abonnement zo laten, maar ik snap dat je aan een nieuw toestel toe bent Je kan overwegen om los een toestel te kopen, of anders verlengen met een van de opties die je ziet in MijnKPN. Andere mogelijkheden heb ik niet voor je helaas. Ik hoop dat je toch iets vindt dat naar je zin is.


Het is helaas niet zo’n aantrekkelijk aanbod ;)

Ik ga dan toch overstappen.