Skip to main content

BESTE KPN.

Heb net mijn telefoon abonnement verlengd.

In het contract  staat de korting niet vermeld.

Lijkt mij dat dit wel zou moeten, zodat je kan controleren of alles klopt.

Graag hoor ik van u of dit fout is en/of dit bij de ingangsdatum wel wordt verwerkt.

 

Alvast bedankt voor het antwoord

 

vriendelijke groet,

 

Peter van Ooijen

 

Hallo @Poppetje100 ,

In het contract staat de bruto prijs zonder de KPN Hussel korting.

 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Meer info : 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op NetflixSpotify (Family)FOX SportsPluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Goedemiddag @Poppetje100, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In het contract staan inderdaad niet alle kortingen vermeld. Kortingen die bij het abonnement horen, zoals lifetime korting of speciale acties die het hele contract duren, staan er wel op. Maar kortingen zoals KPN Compleet of KPN Hussel niet. Dit komt omdat deze korting alleen toegepast wordt bij meerdere abonnementen op één adres. Mocht je ervoor kiezen om één van die abonnementen op te zeggen, dan vervallen de voordelen voor dat abonnement en afhankelijk van wat er overblijft qua abonnementen ook andere voordelen. Is het alleen de Hussel korting die je mist? Dan klopt dat dus! Maar indien je je hiervoor hebt aangemeld zal je dit wel krijgen. 

Wil je dat ik hier nog even voor de zekerheid naar kijk? Dat is ook geen probleem! Vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en geef mij een seintje! 


@Poppetje100 ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels duidelijk geworden?