Skip to main content
Beantwoord

Verlengen is duurder

  • December 13, 2020
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

waarom zo,n slechte deals als ik mijn abonnement wil verlengen ik ga het dubbele van mijn abo betalen ik kan beter een nieuwe mobiel kopen dan een nieuwe abo afsluiten  :thinking:

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Gekkie NL , niemand verplicht je om te verlengen, als je tevreden bent met je huidige abo.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Antwoord
  • December 13, 2020

Hallo @Gekkie NL , niemand verplicht je om te verlengen, als je tevreden bent met je huidige abo.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 13, 2020

daar gaat het niet om maar ze  zeggen de beste deals als je wilt verlengen

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 13, 2020

Bij verlengen, met of zonder toestel, kost het abonnement net zo veel als bij een nieuw abonnement. Dat maakt helemaal niets uit.

Kunt u aangeven wat u nu heeft en hoeveel u nu betaald? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 13, 2020

ik betaal nu maar 7 euro ga naar 15 euro voor 

het zelfde abo als ik zou verlengen dat vindt ik dus vreemd ik heb sim only


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 14, 2020

Dan is dat dan een oud abonnement van Telfort ofzo? Hoeveel belminuten en data zit daar bij?