Skip to main content
Beantwoord

Verlengen lukt niet

  • April 1, 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo,

ik wil mijn abonnement verlengen maar het lukt steeds niet.

heb het nu een paar keer gedaan maar krijg geen bevestiging dat het gelukt is.

Mvg,

ronald

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Ronald1969, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat verlengen op dit moment niet lukt! Ik kijk graag even met je mee hierin. Heb je het geprobeerd via de verlengwebsite, of via MijnKPN? En de hamvraag misschien ook wel, is je 06-nummer al verlengbaar? Dit kan zo'n 4 maanden voordat je huidige contract eindigt. 

Mocht hier iets onduidelijk in zijn, wat betreft verlengdatum, kan ik het even nakijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Mocht het verlengen niet lukken, dan kan je ook altijd telefonisch contact opnemen (0800-0402) of gebruik maken van onze LiveChat functie! Let er wel op, net als op het Forum is het druk op de klantenservice. Het kan dus zijn dat je even in de wacht moet staan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2020

Goedemorgen @Ronald1969, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat verlengen op dit moment niet lukt! Ik kijk graag even met je mee hierin. Heb je het geprobeerd via de verlengwebsite, of via MijnKPN? En de hamvraag misschien ook wel, is je 06-nummer al verlengbaar? Dit kan zo'n 4 maanden voordat je huidige contract eindigt. 

Mocht hier iets onduidelijk in zijn, wat betreft verlengdatum, kan ik het even nakijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Mocht het verlengen niet lukken, dan kan je ook altijd telefonisch contact opnemen (0800-0402) of gebruik maken van onze LiveChat functie! Let er wel op, net als op het Forum is het druk op de klantenservice. Het kan dus zijn dat je even in de wacht moet staan.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 11, 2020

@Ronald1969, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?