Skip to main content

Ik wil graag mijn sim only abonnement veranderen naar unlimited data. Ik heb nu de 15 GB (die wordt verdubbeld doordat ik ook interne van KPN heb). Ik heb als oude klant nog het gratis Spotify premium account. Behoud ik dat wanneer ik mijn abonnement upgrade naar unlimited?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Rienk71, dat is een goede vraag die je stelt. In het verleden hadden we inderdaad abonnementen waarbij je gratis Spotify Premium kreeg. Bij onze nieuwe abonnementen kunnen we dit niet meer gratis aanbieden. Wanneer je er voor kiest om jouw abonnement te verlengen naar het Unlimited abonnement, dan komt de gratis Spotify Premium te vervallen. Je kunt er dan wel voor kiezen om Spotify Premium te behouden, dan wordt er €9,99 voor gerekend. Mocht jouw huidige abonnement nog aan jouw wensen voldoen, dan kun je er ook voor kiezen om het abonnement door te laten lopen zoals hij nu is. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Dat is duidelijk, dank je wel. Betekent voor mij om dan maar gewoon gebruik te blijven maken  van dit abonnement.