Skip to main content

Hallo, ik heb nu meerder mobiele abonnementen lopen en maak dus gebruik van de  kpn compleet voordelen, ik heb geen internet van kpn. Als ik nu verleng naar hussel neem ik dan al mijn compleet voordelen mee (gratis onderling bellen, onderling MB,s delen, 5,00 korting per maand)?

 

Hussel kent geen Compleet meer. Dat blijft alleen gelden voor je abonnementen die nog onder Compleet afgenomen zijn. Ze blijven Compleet ook met je Hussel abonnementen. Je Hussel abo's hebben echter geen Compleet voordelen meer.

Op het Hussel-abonnement:
:small_blue_diamond: Alleen € 5 p/mnd korting als je óók een vaste internetaansluiting bij kpn hebt. Dat heb je niet, lees ik, dus ind. geen korting.
:small_blue_diamond: Geen verdubbeling van MB's. Denk daar dus aan bij uitkiezen van pakket.
:small_blue_diamond: Wel gratis onderling bellen en MB's delen (eigenlijk overboeken).


bedankt voor de reactie, in mijn geval ga ik er op achteruit al ik overstap naar hussel.

Jammer, wel iets om over na te denken als ik aan verlengen toe ben.

 


Goedemorgen @Alberto55, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat Peter je al voorzien heeft van een mooi antwoord, misschien niet het leukste antwoord maar wel met de correctie informatie. Het abonnement dat verlengd naar een KPN Hussel abonnement zal dus de KPN Compleet voordelen verliezen. De abonnementen die niet verlengen (dus stel je verlengd 1 abonnement), behouden gewoon de voordelen die ze nu ook krijgen.

Dus indien verlengen in dat geval voor jou niet voordeliger is, dan kan je ervoor kiezen om het op deze manier door te laten lopen. Heb je een nieuw toestel nodig? Dan kan je ook kijken of los een toestel kopen een optie voor je is.

Heb je nog meer of andere vragen? Dan hoor ik het graag!


@Alberto55, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat jij je antwoord hebt gevonden!


Reageer