Skip to main content
Beantwoord

Verlengen met toestel via KPN app of website geen aanbieding zichtbaar

• April 8, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Zowel online op KPN inloggen als in d KPN mobiele app verschijnt er een bericht dat ik kan verlengen en als ik daarop click een aanbieding zal verschijnen wanneer ik verleng.

Echter als ik mijn keuze maak dit te doen, verlengen met toestel bijvoorbeeld zijn de eenmalige kosten en maandelijkse kostenĀ precies hetzelfde als wanneer ik annoniem in een prive pagina dezelfde keuze’s selecteer als nieuwe klant.Ā 

Er is dus geen ā€œaanbiedingā€ bij verlengen, of mis ik wat en doe het verkeerd?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Michael1012Ā ,

Dat zie je correct. Bij de mobiele abonnementen zijn er geen speciale afwijkende aanbiedingen bij verlengen. De tarieven bij verlengen zijn gelijk aan de tarieven voor nieuwe klanten.Ā 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 8, 2026

Hallo ​@Michael1012Ā ,

Dat zie je correct. Bij de mobiele abonnementen zijn er geen speciale afwijkende aanbiedingen bij verlengen. De tarieven bij verlengen zijn gelijk aan de tarieven voor nieuwe klanten.Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2026

Bedankt, was bang dat ik ergens iets gemist had door deze tekst,Ā 

Verlengen

Heb je al een mobiel abonnement bij ons en wil je verlengen? Log dan in en bekijk het verlengaanbod. Kom je voor een nieuw abonnement? Dan kan je gewoon doorgaan op deze pagina.

Maar het is duidelijk nu...