Skip to main content

Vind het abonnement voor de iPhone 7 te duur is er nog iets van een soort korting te regelen anders ga ik even verder kijken .

vraag dit omdat ik al jaren klant ben maar nu even moet bezuinigen dus alles even zo goedkoop mogelijk 

 

mvg Claus Schoorel

@Claudius33 

De beste manier om te bezuinigen is om nu niet te verlengen. Dus ook geen nieuwe telefoon. 
Je kunt jouw abonnement gewoon ongewijzigd laten doorlopen. Dan blijf je net zoveel betalen als je nu al doet. 
 

Verlengen is niet verplicht! 

Zolang je niet verlengt en niet opzegt, blijft alles bij het oude. 


Hi @Claudius33, jammer dat verlengen met de iPhone 7 je nu te duur uitvalt. Ik snap dat je graag wilt weten wat de mogelijkheden zijn. 

Het verlengaanbod dat je online en in MijnKPN ziet, zijn de opties die er zijn. Misschien zit er een ander toestel tussen, dat beter voor je uit komt? Je kan ook het advies van Noordzee opvolgen, want verlengen is natuurlijk niet verplicht, je kan ook nog een poosje gebruik maken van jouw abonnement zoals het nu is. Ik hoop dat je de voor jou beste optie snel gevonden hebt.


@Claudius33

De beste manier om te bezuinigen is om nu niet te verlengen. Dus ook geen nieuwe telefoon. 
Je kunt jouw abonnement gewoon ongewijzigd laten doorlopen. Dan blijf je net zoveel betalen als je nu al doet. 
 

Verlengen is niet verplicht! 

Zolang je niet verlengt en niet opzegt, blijft alles bij het oude. 

En @Claudius33 , weet je al wat je doet? Hou je alles bij het oude?