Skip to main content

Afgelopen zaterdag heb ik een van mijn mobiele abonnementen verlengd. Ik ga van een sim only weer naar een abonnement met telefoon.

Ik heb nog geen bevestiging van mijn wijziging gehad en vroeg mij af of mijn aanvraag in goede orde is ontvangen?

De telefoon welke ik gekozen had is de nieuwe iPhone SE. Zaterdag kon ik ook kiezen dat deze vandaag geleverd ging worden maar ik lees nu op jullie site dat deze pas leverbaar is vanaf 24 april, mogelijk dat daar ook nog iets niet goed gaat. Ter info ik heb de telefoon dus nog niet ontvangen.

M.v.g. Michel Hendriks

Hoi @Michel Hendriks, als je nog niets hebt gezien of gehoord over de verlenging, snap ik dat je wilt weten of alles goed is gegaan. Zie je ook niets terug in MijnKPN?

Fijn dat je al zo veel gegevens in je profiel hebt gezet. Met het klantnummer dat je hebt ingevuld, kan ik nog geen verlenging vinden. Kan je voor de zekerheid het betreffende mobiele nummer nog toevoegen in je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je 'm hebt toegevoegd? Dan kijk ik er nog even voor je naar.


hoi @Alexa_ , ik heb mijn mobiele nummers toegevoegd in mijn forumprofiel onder “klantnummer (mobiel)”  het betreft het mobiele nummer eindigend op *791. 

Ter info, via de chat heb ik afgelopen maandag ook al contact met een collega van jou gehad. Daarna heb ik opnieuw mijn abonnement verlengd via de site maar tot op heden heb ik daar ook weer geen bevestiging van gehad.

Ik hoor graag van je.


@Michel Hendriks Excuus voor de late reactie! Dankjewel voor het toevoegen van de gegevens. 

Er is inderdaad iets niet goed gegaan bij de eerste keer verlengen. Het is alleen moeilijk om aan te wijzen wat het geweest is. Ik zie dat je later opnieuw hebt verlengd, en deze is netjes terug te zien in de systemen :slight_smile: heb je later de bevestiging alsnog ontvangen, zoals het hoort? 


@Alexa_ ja uiteindelijk is het goed gekomen. Het verlengen is via de site twee keer niet gelukt en daarna heb ik het in een chat met een collega van jou alsnog kunnen regelen. Inmiddels heb ik de telefoon ook netjes ontvangen. Waarom het niet lukte dat weet ik ook niet.


@Michel Hendriks Het heeft dus wat moeite gekost lees ik, dat is niet fijn. Ik ben blij om te horen dat 't uiteindelijk via de chat goed geregeld en opgelost is, fijn dat je het toestel nu ook binnen hebt! Alsnog veel plezier ermee gewenst en klop gerust hier aan als we iets voor je kunnen doen.