Skip to main content

Verlengen mobiel abonnement blijven de kosten hetzelfde, blijven de voorwaarden hetzelfde, blijven de kortingen hetzelfde, blijft het mogelijk MB's te delen, worden de MB's ook verdubbeld?

Ik had een twee jaars contract en wil dit bv gewoon nog twee jaar door laten lopen.

 

Iemand die hier meer over kan vertellen?

Ik wil niet verlengen, zonder dat ik weet wat de voorwaarden zijn!

Je hoeft niet eens te verlengen. Als je niets doet, dan blijft jou abonnement gewoon doorlopen zoals het nu is, met als enige verandering dat het vanaf nu maandelijks opzegbaar is. Maar kortingen enz. blijven dan gewoon zoals ze nu zijn.


Je hoeft niet eens te verlengen. Als je niets doet, dan blijft jou abonnement gewoon doorlopen zoals het nu is, met als enige verandering dat het vanaf nu maandelijks opzegbaar is. Maar kortingen enz. blijven dan gewoon zoals ze nu zijn.

In aansluiting op Joris62 kan ik je vertellen dat bij de huidige KPN-Husselabonnementen er geen verdubbeling meer is. Ook de kortingen zijn anders. Maar verlengen is uiteraard niet verplicht.

Dit zijn de voornaamste verschillen tussen de abonnementen op oudere voorwaarden en de huidige in het groen: 
 

 


Hallo @Edwin Klepper verlengen hoeft niet, je abo loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Verlengen is alleen zinvol als je er prijstechnisch of qua mogelijkheden op vooruit gaat, maar je gaat dan wel weer een contract voor 2 jaar aan.

 

 


Je hoeft niet eens te verlengen. Als je niets doet, dan blijft jou abonnement gewoon doorlopen zoals het nu is, met als enige verandering dat het vanaf nu maandelijks opzegbaar is. Maar kortingen enz. blijven dan gewoon zoals ze nu zijn.

Duidelijk, dank je wel voor je reply, doen we gewoon niets 😁


Hallo @Edwin Klepper verlengen hoeft niet, je abo loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Verlengen is alleen zinvol als je er prijstechnisch of qua mogelijkheden op vooruit gaat, maar je gaat dan wel weer een contract voor 2 jaar aan.

 

 

Dank je wel Jan, dan doen we niets en laten we het gewoon door lopen, zonder 2 jaars contract !


In aansluiting op Joris62 kan ik je vertellen dat bij de huidige KPN-Husselabonnementen er geen verdubbeling meer is. Ook de kortingen zijn anders. Maar verlengen is uiteraard niet verplicht.

Dit zijn de voornaamste verschillen tussen de abonnementen op oudere voorwaarden en de huidige in het groen: 
 

 

Ik had volgens mij een Hussel abonnement, afgesloten ergens in december 2020 met een contract duur van 2 jaar. Die van mijn vrouw was onbeperkt bellen en sms en zonder internet. Kosten. €20,- met een korting van 50% dus €10,- Die van mij was onbeperkt bellen en sms en 1 GB internet, die weer werd verdubbeld tot 2 GB. Kosten €25,- met een korting van 50% dus €12,50 Ik gaf mijn vrouw 1 GB zodat we beide over 1 GB beschikte en voldoende was wat wij er mee deden. En dan nog ging er regelmatig 2 x 400 MB door het putje, want meenemen kon niet, nu was dat niet zo'n probleem normaliter, maar op vakantie had het makkelijk kunnen wezen.

 

Ik heb gezocht in de sim only aanbiedingen, maar ik kon niets beter vinden vandaar dat ik door wil gaan met wat ik heb en ik weet nu dat ik daarvoor niks moet doen!