Skip to main content

Hallo, vraag is eenvoudig. Wij hebben KPN compleet met 1 mobiel abonement. Nu wil ik dat abonnement verlengen voor 2 jaar en gewoon van de dubbele data en 5 euro korting gebruik blijven maken. Naast de voordelen voor TV, internet en bellen die je krijgt samen met mobiele abonnement. Kan dat of gaat mijn mobiele abonnement over naar KPN hussel en verlies dus de voordelen van KPN compleet. Groet Karel

Waarom wil je verlengen? Dat hoeft niet als ke verder tevreden bent met je abonnement. Als je verlengt wordt het een hussel abonnement en dan ga je er niet op vooruit ben ik bang. 


Ja goede vraag eigenlijk. Ik was aan het kijken voor nieuwe telefoon maar realiseer mij door je vraag dat ik nog eens moet kijken naar huidige abonnement. Want een deel ervan is voor betalen van de vorige mobiele telefoon. En dat deel zal komen te vervallen. Dank alvast voor het aan het denken zetten!


Als je verder tevreden bent kan je ook een nieuwe telefoon ergens anders kopen. Vaak ben je goedkoper uit en je hebt geen BKR registratie.  Je weet zelf wel of dat financieel haalbaar is.


Hallo @Karel001 

Je kunt het abonnement inderdaad ook ongewijzigd laten doorlopen. Verlengen is zeker niet verplicht. Niet verlengen staat gelijk aan ongewijzigd door laten lopen. Wel vervallen de kosten die je nu nog betaalt voor het "aflossen" van jouw mobiele telefoon.

Je kunt desgewenst ook ergens zelf een nieuwe telefoon kopen en daar dan jouw huidige sim-kaart in stoppen. 

Als je wel gaat verlengen raak je inderdaad de dubbele data kwijt. Voor de volledigheid hieronder eenaantal verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel. 

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

 (tegelijk getypt met Joep1965)   


Dank allen ik weet genoeg :grinning:


Hoi @Karel001, je hebt het al duidelijk. Heel erg fijn dat de heren zo meedenkend zijn. :) 

Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, of wat dan ook, dan horen we graag van je.Â