Skip to main content
Beantwoord

Verlengen mobiele telefoon

  • December 27, 2019
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik kan vanaf nu mijn abonnement verlengen. Ik wil een sim-only kiezen.

Ik heb nu xs4all glasvezel, met kpn compleet wil ik mijn gratis plus pakket niet verliezen. Ik ga dan over naar hussel. Blijf ik dan het gratis plus pakket nog houden?

Overigens mijn vrouw heeft ook een mobiele telefoon en kan pas over 1 jaar verlengen, zij heeft dus ook kpn compleet.

Wat kan ik het beste doen? 

Beste antwoord door Erik van KPN

Goede vragen, satshow! Als jij met je mobiel overstapt naar een KPN Hussel abonnement, dan veranderen alléén op dat abonnement de voordelen. Dus, op je thuisabonnement blijf je het gratis zenderpakket houden. En je vrouw behoudt op haar abonnement ook de huidige voordelen. Jij krijgt dan op je nieuwe abonnement extra korting, onderling gratis bellen en en MB's delen (net zoals je nu hebt). Wel verlies je het voordeel van dataverdubbeling, die is geen onderdeel meer van Hussel+Compleet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2019

Goede vragen, satshow! Als jij met je mobiel overstapt naar een KPN Hussel abonnement, dan veranderen alléén op dat abonnement de voordelen. Dus, op je thuisabonnement blijf je het gratis zenderpakket houden. En je vrouw behoudt op haar abonnement ook de huidige voordelen. Jij krijgt dan op je nieuwe abonnement extra korting, onderling gratis bellen en en MB's delen (net zoals je nu hebt). Wel verlies je het voordeel van dataverdubbeling, die is geen onderdeel meer van Hussel+Compleet.


satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 30, 2019

Dank je wel en wat is het geval als in de toekomst mijn vrouw verlengt. Blijft het gratis pakket dan actief?

Tegen die tijd zal xs4all niet meer bestaan denk ik overigens, dus wacht wel af wat er tegen die tijd gebeurt.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 30, 2019

Voortijdig verlengen, voordat je huidige abo is afgelopen, met sim only heeft niet veel zin. Het nieuwe abo gaat toch pas in aansluitend op je huidige. Dus de datum daarna (tussen 00:00 en 02:00 uur).

En dan kan het net zijn dat je tegen die tijd voordelen misloopt, omdat je je nieuwe abo al maanden daarvoor hebt afgesproken….


satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 30, 2019

Daar heb je ook gelijk in. Ik wacht wel tot die tijd of er dan eventueel een andere actie is.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 31, 2019

Dank je wel en wat is het geval als in de toekomst mijn vrouw verlengt. Blijft het gratis pakket dan actief?

Tegen die tijd zal xs4all niet meer bestaan denk ik overigens, dus wacht wel af wat er tegen die tijd gebeurt.

Ook dan blijft het gratis pakket actief. Dat verandert pas als je aanpassingen doet in je vaste abonnement. Bij KPN klanten is dat als ze overstappen van een ouder type abonnement naar een Hussel. Hoe dat precies zit bij XS4ALL weet ik niet, maar zolang jij geen drastische veranderingen ( dingen als opties aan- of uitzetten kan natuurlijk wel gewoon) doet in je pakket blijft het zenderpakket actief.

 

Maar, Peter's punt is een goede, bij overgaan naar Sim Ony heeft voortijdig verlengen vaak niet veel zin.


satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 31, 2019

Bedankt voor de reactie. Ik wacht de komende tijd wel af, kan tegen die tijd wel kijken wat er op de markt is.