Skip to main content

Goedemiddag, even een vraag ik heb contact gehad met een klantenservice medewerker over het vervroegd aflossen van mijn toestelkrediet. Deze medewerker gaf aan dat je dat kunt doen en je abonnement dan weer verlengbaar is voor een nieuw toestel. Zojuist de link gehad en betaald. Nu lees ik ergens anders op het forum dat je dan pas de volgende maand kan verlengen. Is dit waar want zo ja dan baal ik er flink van dat ik het zojuist betaald heb aangezien het nu net 1 april is en dan dus nog een maand moet wachten… ook wel slordig dat dit niet verteld wordt. Is hier een oplossing voor?

 

Groetjes, Danny 

Volgens mij is het inderdaad zo dat pas begin volgende maand de aflossing in het systeem verwerkt word. En daarna kunt u pas een nieuw toestel uitzoeken.

Tevens... bedenk u zelf dat uw abonnement niet afgebroken word. Dus stel uw abonnement loopt nog tot 5 januari 2021, dan gaat uw nieuwe abonnement wat u afsluit bij het nieuwe toestel op 6 januari in en loopt dan weer 1 of 2 jaar tot 5 januari 2022 of 23.


Hoi Danny, welkom op het forum! Het is inderdaad zo dat, als je vervroegd je toestelkrediet hebt afgelost, je per de 1e van de volgende maand weer kunt verlengen. Er is helaas geen andere optie.

 

Nick, wat jij zegt is normaliter wel zo, maar in dit geval niet. We bieden de mogelijkheid om een Sim Only binnen contract per direct te verlengen naar een abonnement met toestel. Het oude contract wordt dan beëindigd, en een nieuw contract van 1 of 2 jaar gaat lopen. Dit kan alleen als het abonnement minimaal drie maanden oud is, en niet al regulier kan verlengen.

Na het aflossen van het toestelkrediet valt een abonnement met toestel terug naar Sim Only. En komt dan, mits aan de verdere voorwaarden wordt voldaan, in aanmerking voor een dergelijke directe verlenging.