Skip to main content

Hallo!

Mijn 2-jarig abonnement met toestel loopt af op 5 juli, maar is nu verlengbaar.

Ik wil geen nieuw toestel, maar als ik voor verlengen met Sim only kies, ben ik uiteindelijk duurder uit dan mijn huidige abonnement (als ik er €35 toestelkosten aftrek, zoals vermeld). 
Als ik het abonnement gewoon door laat lopen, gaan de toestelkosten dan automatisch van het factuur af? Of ben ik genoodzaakt om over te gaan op Sim only? Iets wat ik dus liever niet wil ivm de hogere kosten en verlengtermijn (mocht mijn huidige toestel het toch begeven, zou ik graag een nieuw toestel willen hebben). 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

In principe gaan de toestelkosten er vanzelf af maar dat moet je in de gaten houden en melden als dat niet zo is. Dan helpt een medewerker je verder. Voorlopig zou ik even niets doen. En als je verder tevreden bent met je abonnement sowieso niet verlengen.


Beste @Balou2020, welkom! Vanaf 1 mei 2017 werken wij met het zogenoemde toestelkrediet. Deze loopt normaliter 12 of 24 maanden. In jouw geval is dat 24 maanden. Daarna is je toestel afbetaald en blijft inderdaad het sim only bedrag over. Dit wordt automatisch door ons verwerkt. Voor oudere abonnementen geldt nog wel dat de toestelkosten door blijven lopen, maar dat is voor jou niet van toepassing.