Skip to main content

In december loopt mijn abonnement af en ik ben dus opzoek naar een gunstige aanbieding. Ik ben al jaren klant van KPN, maar vindt de tarieven toch wel erg hoog. Waarom doen jullie niet aan klantenbinding, door vaste klanten extra korting aan te bieden?. Klantenwerving kost altijd meer. 
Ik overweeg daarom toch een keer over te stappen. Er zijn inmiddels providers met veel lagere tarieven. Alleen als KPN, mij als vaste klant, iets extra aan kan bieden, boven de korting, die ook voor elke nieuwe klant geldt, wil ik wellicht mijn abonnement verlengen.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

 

Ik overweeg daarom toch een keer over te stappen. Er zijn inmiddels providers met veel lagere tarieven. Alleen als KPN, mij als vaste klant, iets extra aan kan bieden, boven de korting, die ook voor elke nieuwe klant geldt, wil ik wellicht mijn abonnement verlengen.

Dan moet je vooral bij de concurrent gaan kijken. Met nummerbehoud is het uiteraard ook geen enkel probleem om te switchen. Zelf heb ik onze mobiele telefonie ook al sinds jaar en dag bij een andere provider ondergebracht. Overigens is het loyalititeitsprogramma van KPN met de overgang van KPN Compleet naar KPN Hussel nog verder uitgekleed en is een overstap naar de concurrent daarmee nog interessanter geworden.


Welkom op ons KPN forum @Uden .Ik had je heel graag een andere reactie willen geven, maar jammer genoeg kan ik er niets anders van maken. Alleen nieuwe klanten krijgen een welkomstkorting en kunnen we je alleen maar voordeel bieden in de vorm van KPN Hussel. Je kunt bij een andere provider goedkoper uit zijn ten opzichte van een gelijkwaardig abonnement van KPN, maar we proberen wel extra service te bieden aan onze klanten t.o.v. goedkopere providers. Hopelijk heb je die ervaring ook, ondanks dat je geen extra korting krijgt op je abonnement.


Reageer