Skip to main content

EDIT: De originele titel die ik had paste niet, dus hieronder nogmaals

“Is de 30 GB Extra nog beschikbaar na verlengen SIM-Only?”

 

Beste KPN,

Sinds einde deze maand mag ik mijn SIM-only verlengen. Nu ben ik aan het kijken welk abonnement het beste bij mij past!

Pas heb ik van KPN 30GB mobiel internet per maand erbij als extra. Echt een leuke verassing!

Maar.. Blijft dat ook zo op het moment dat ik mijn abonnement ga verlengen?

En zo ja, is dat een relatieve verdubbeling? Als in: 10GB naar 40GB, dus 5GB naar 20GB?

 

Ik hoor graag snel van jullie!

Hallo @hyp3r,

Volgens mij heb je een 2017 versie die sommige klanten een extra fooi gaf op de mb's. Dit blijft alleen actief als het oude abonnement actief blijft. Dus nee, als je verlengd komt dit voordeel te vervallen.

Want verlengen betekend eigenlijk als huidige klant een nieuwe contract aangaan met nieuwe voorwaarden. 


Ik denk dat je je abonnement beter gewoon kunt laten doorlopen. Al minimaal 30 GB per maand plus wat je had is niet niks.

De huidige abonnementen zijn 2, 5, 10 of 20 GB per maand. Daar geldt (bij Hussel) geen verdubbelaar meer voor.

Verder is er ook nog het Unlimited Data abonnement (dagbundel 5 GB met gratis aanvullers van 1 GB), maar dat is vast duurder dan wat je nu hebt.

Sim only verlengen heeft alleen zin als je er op vooruit gaat qua prijs/snelheid/minuten.

Overzicht abonnementen (Verlengen via verlengshop!).


Thanks voor de comments!

Het enige voordeel wat ik dan zou hebben om te verlengen is dat ik 2,50 minder zou gaan betalen dan wat ik nu heb, maar dan zou ik weer terug gaan naar 10GB per maand. Wat ook niet echt erg is, want 40GB krijg ik niet op in de maand, haha!

Maar 30 GB voor 2,50 extra laat ik in dit geval dan ook niet liggen!

 

 

 


Het is een afweging inderdaad @hyp3r. Maar die 30gb extra is een koopje voor die €2,50 in dat geval  :) 


@hyp3r Welkom op het forum. Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen van @ChrisWissink en @PeterG. Het is afweging die je zelf kunt maken, maar je kunt dus inderdaad ook het abonnement door laat lopen onder dezelfde voorwaarden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!