Skip to main content

Mijn mobiele abonnement loopt via KPN. Nu kan ik deze verlengen.

Tot op heden had ik altijd voordeel van KPN compleet. Doordat ik net ben gaan samenwonen heb ik geen andere abonnementen (TV/internet etc.) meer op mijn naam. Hierdoor heb ik logischerwijs geen recht op de kortingen van KPN compleet. Echter heeft mijn partner wel een alles in 1 abonnement van Telfort (waar ik aan meebetaal). Mag ik dit dan aangeven, zodat ik wel korting krijg of niet?

Of kan dit pas wanneer Telfort helemaal overgenomen is door KPN? Zo ja, heeft iemand dan een idee per wanneer dat is? 

 

M vr g

Hanneke

Hey Hanneke,

Je kunt profiteren van KPN Compleet voordelen als je thuis een vaste aansluiting hebt van zowel KPN als Telfort. Dit zou je dus gewoon aan moeten kunnen geven.

 


Hey @HannekeHey en welkom op het forum! 

Hey Hanneke,

Je kunt profiteren van KPN Compleet voordelen als je thuis een vaste aansluiting hebt van zowel KPN als Telfort. Dit zou je dus gewoon aan moeten kunnen geven.

Dit klopt helemaal. Je komt voor Compleet voordelen in aanmerking zolang er maar vaste diensten van KPN of Telfort op hetzelfde adres geregistreerd staan. Het maakt dan niet uit op wiens naam of wie voor de diensten betaalt. Je kunt je dan aanmelden voor Telfort Compleet. Let wel: de aanmelding van deze formulieren moet 7 dagen voor het einde van de maand binnen zijn, wil het de volgende maand direct al actief zijn. Dit houdt dus in dat wanneer jij hem nu invult de voordelen per 1 oktober in zullen gaan. 


Reageer