Skip to main content

Vanaf gisteren mag ik mijn mobiel verlengen.

Vreemd genoeg zie ik verschillende gegevens als ik vaker inlog in de verlengshop.

De ene keer start mijn nieuwe abonnement de volgende dag zoals hierboven.

De andere keer start mijn nieuwe abonnement nadat 31-05-2021 mijn huidige abonnement afloopt dus op 01-06-2021.

Overigens staat er ook dat ik nu 2GB/150 bellen/sms per maand heb en dat klopt ook niet want ik heb momenteel een TFT onbeperkt bellen/sms met 2x2gb dus dubbele data drie maanden mee te nemen vanwege combivoordeel.

Waarom is alles zo onduidelijk want als ik een vergelijkbaar abonnement kies zie ik ook nergens de welkomstkorting van €4 per maand ?

Wat kost mij het onderstaande vergelijkbare abonnement?

Ik weet dat ik de 3 maanden data meenemen dan wel kwijt ben.

Nu betaal ik 13,78 !

Laat maar ben er inmiddels al achter dat verlengen vanaf een TFT nooit gunstig is want ik zou niet alleen de drie maanden niet gebruikte data meenemen verliezen maar ook veel meer moeten gaan betalen per maand dus ik blijf lekker dit TFT abonnement houden haha.

Oud nog onopgelost probleem van die €4 korting die je niet krijgt haha;

 


hallo ik zou graag mijn abonnement verlengen MAAR stuit op enige bezwaren nl. 

vorige week gekeken toen kwam ik op 27.50 per maand, maar nu ik kan verlengen zelfde abonnement 30 euro, dus 2.50 per maand duurder !!

verder totaal geen aanbieding voor bestaande klanten ,dit zou toch beloont moeten worden ?! 

wij zijn al jaren klant zowel met 2 mobiel abonnementen als compleet pakket voor thuis.