Skip to main content

Weet Niet Wat Voor Abonnement Ik Moet Nemen, Heb Nu Een iPhone 7 

 

 

 

Hallo @JanPeters ,

Als je nog tevreden bent met jouw huidige iPhone 7 (Dat is een prachtig toestel!), dan kun je er ook voor kiezen om jouw abonnement voorlopig niet te verlengen. Dan blijft namelijk jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen de oude kosten. Wel verdwijnt het gedeelte van de toestelkosten als de telefoon dadelijk is afbetaald.  

Als je wel toe bent aan een nieuw toestel, dan zou ik zelf kiezen voor een nieuwere iPhone. Je komt dan automatisch uit bij de nieuwe KPN Hussel abonnementen. Daar zijn veel varianten in. 

Je kunt eerst kiezen uit 14 verschillende iPhones: 

https://shop.kpn.com/mobiel/telefoons/  (kies linksboven in het filter voor het merk Apple) 

 

Daarna kom je uit in het scherm voor KPN Hussel : 

Krijg extra voordelen

Heb je al Internet van KPN of Telfort? Dan krijg je elke maand 5,00 Hussel Mobiel korting. 

Nee

Ja

Kies je Hussel Mobiel

Kies je bundel Meer informatie over je abonnement

0 GB+ Onbeperkt bellen/sms15,00 /mnd

2 GB+ Onbeperkt bellen/sms20,00 /mnd

5 GB+ Onbeperkt bellen/sms22,50 /mnd

10 GB+ Onbeperkt bellen/smsActie26,50 /mnd

Psst! Dubbele data voor een klein beetje extra 20 GB+ Onbeperkt bellen/smsActie29,50 /mnd

Nu tijdelijk met extra korting! Unlimited data+ Onbeperkt bellen/smsActie34,50 /mnd

Unlimited data geldt in NL, in de EU heb je 22 GB /mnd. Meer informatie

Kies hoeveel je wil bellen en sms'en

Onbeperkt bel/sms

150 bel/sms- 1,00 /mnd

Kies de looptijd van je abonnement

2 jaar

1 jaar+ 1,00 /mnd

Extra opties etc…..

 


Hoi @JanPeters, wil je graag verlengen met een nieuw toestel? Want zoals Noordzee al aangeeft hoef je niet per se te verlengen als het abonnement nog bij je past. Als je het wel wil zijn er vele mogelijkheden. Ook al hierboven aangegeven. Wil je graag hier over in gesprek dan kunnen we je zeker helpen. Makkelijkst is denk ik wel om dit via een chat of in de winkel te doen. Dan krijg je gelijk als je vragen beantwoord. 


@JanPeters

Heb je al een besluit genomen? Er is keuze genoeg!