Skip to main content

Beste,

 

Mijn vrouw en ik wonen voor enkele jaren in Belgie. Haar abonnement wil ik graag verlengen maar doe ik dit online dan wordt haar nieuwe mobiel naar ons adres in Nederland verzonden waar we momenteel niet wonen en dus het toestel niet in ontvangst kunnen nemen.

 

Is het mogelijk het abonnement in de winkel te verlengen. Terneuzen is voor ons het dichtste bij en kan ik met deze winkel contact opnemen om te vragen een specifiek model voor ons gereserveerd te houden.

 

Mvg. Antoni

Goedemorgen @Antoni, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Verlengen kan op 2 manieren, online (via de website, chat en/of telefonisch) of in de KPN winkel. Een nieuw toestel bij een verlenging sturen we niet naar adressen in het buitenland, dus dat is geen optie helaas. Maar je hebt al een goede oplossing zelf gevonden! Je kan in de KPN winkel ook altijd verlengen, maar is het inderdaad de vraag of jouw toestel op voorraad is. De KPN winkels zijn helaas niet telefonisch te bereiken, maar ik kan tot een zeker punt wel de voorraad bekijken. Dus als jij aangeeft welk toestel je graag zou willen (naam, kleur, aantal GB geheugen), dan kan ik nagaan of deze in Terneuzen op voorraad is of niet. Belangrijk hierbij, ik kan alvast zeggen dat de meeste iPhones níét op voorraad zijn vanwege leveringsproblemen (voorzorgsmaatregelen coronavirus).  

Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan uitzoeken! :slight_smile:


Beste Susan,

 

Dank voor je reactie. Ik wil graag een iPhone 11 Pro Max, liefst in de kleur gold, bestellen.

 

Mvg. Antoni


256Mb vergeet ik erbij te melden.

 

Mvg. Antoni


De winkels mogen niet een toestel apart leggen. Maar er kan wel aangegeven of het, op het moment van aangeven, op voorraad is.

Apple is momenteel voor retaillers heel moeilijk. I.v.m. de gestopte levering v.u. China (waar de fabrieken staan) houdt Apple die zoveel mogelijk voor de Apple-stores waardoor andere verkopers zonder voorraad komen.


Hi @Antoni. Die specifieke iPhone ligt niet in Terneuzen helaas. In Leiden hebben ze die nog in beperkte voorraad, maar dat is wel een stukje rijden natuurlijk. 


Beste Paul,

Ik woon in Westouter in België en is Terneuzen al een kleine 2 uur rijden. Voor Leiden komt daar nog eens anderhalf uur bij. We wachten wel tot het coronavirus over z’n hoogtepunt heen is en de voorraden weer aangevuld zijn.

 

Mvg. Antoni


Beste Paul,

Ik woon in Westouter in België en is Terneuzen al een kleine 2 uur rijden. Voor Leiden komt daar nog eens anderhalf uur bij. We wachten wel tot het coronavirus over z’n hoogtepunt heen is en de voorraden weer aangevuld zijn.

 

Mvg. Antoni

Goed punt, en kan ik volledig begrijpen… Helaas ontkomen we niet aan dit soort ongemakken. laten we hopen dat het daarbij blijft!


Reageer